چرا سطح کراتینین دوباره پس از دیالیز افزایش یافت؟
نوشته شده توسط : rshaole

چرا سطح کراتینین دوباره پس از دیالیز افزایش یافتچرا سطح کراتینین دوباره پس از دیالیز افزایش یافت؟

سطح بالای کراتینین علائم شایع نارسایی کلیه است، و سطح بالای کراتینین بسیاری از علائم، مانند تورم، فشار خون بالا، ضعف و غیره شود. این علائم به طور جدی زندگی بیمار تاثیر می گذارد. بنابراین، چگونه به منظور کاهش سطح بالای کراتینین؟

معمولا، دکتر توصیه می شود بیماران با سطح کراتینین بالا به دیالیز است. بیماران دیالیزی می تواند کمک به حذف سموم و مواد زائد از بدن به عنوان کراتینین و اوره، به طوری که به تسکین علائم، چگونه به کاهش سطح بالای کراتینین. با این حال، بسیاری از بیماران یک سوال، چرا سطح کراتینین افزایش دوباره پس از دیالیز؟

اگر چه دیالیز می تواند کمک به بیماران برای از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن، اما می تواند به بیماری های کلیوی را درمان نیست، کلیه ها نمی توانند کار کنند، به طوری که سموم و مواد زائد در بدن تجمع می یابد دوباره، و سطح کراتینین پس از دیالیز دوباره افزایش یابد. واقعیت این است که بسیاری از بیماران نمی خواهید به در دیالیز است. بنابراین هر درمان دیگر بیماری های کلیوی را درمان می تواند وجود دارد؟

در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است، زیرا می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، و بدون عوارض جانبی. شناخته شده است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

به طوری که کلیه ها کار بهتر است که، بهتر است برای فیلتر کردن کراتینین به خارج از بدن. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,دیالیز,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: