مرحله 3 و 45 درصد از عملکرد کلیه، می تواند یک فرصت برای بازگشت به زندگی عادی را دریافت کنم؟
نوشته شده توسط : rshaole

مرحله 3 و 45 درصد از عملکرد کلیه، می تواند یک فرصت برای بازگشت به زندگی عادی را دریافت کنممرحله 3 و 45 درصد از عملکرد کلیه، می تواند یک فرصت برای بازگشت به زندگی عادی را دریافت کنم؟

من یک بیمار بیماری 3 مرحله کلیوی هستم، و در حال حاضر عملکرد کلیه من 45٪ است، من می خواهم به دانستن، به مورد من، من می توانید فرصتی برای بازگشت به زندگی عادی را دریافت کنم؟ من واقعا نمی خواهید قبول کنید که به دیالیز یا پیوند کلیه برای بقیه زندگی من است.

در واقع، بیماری کلیوی 3 مرحله بیمار و 45 درصد از عملکرد کلیه، آنها هنوز هم شانس به بازگشت به زندگی عادی، تا زمانی که آنها می توانند درمان به طور منظم در موقع دریافت دارند. شما می دانید که مرحله سوم یک گام بسیار مهم است. در این مرحله، بیشتر سلول ها نکروز کلیه و درمان زود هنگام با این سلول ها آسیب دیده می تواند آسیب دیده و عملکرد کلیه ترمیم می توان به تدریج بهبود یافته است. پس از بهبود عملکرد کلیه، کلیه ها می تواند به طور موثر عمل و بیمار می تواند یک زندگی عادی بدون هر درمان دیگر منجر شود.

چه درمان می تواند کمک به بیماری کلیوی بیماران 3 مرحله برای بازگشت به زندگی عادی است؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یک نوع منحصر به فرد درمان طب چینی از برنامه های خارجی با کیسه های گیاهی طب چینی از مواد فعال در پشت بیمار، به موازات کلیه خود، نقطه شن شو، گیاهان مولکول ارتعاشی از یک ماشین پزشکی، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، سلول ها و بافت فضاهای دنباله فاصله، در نهایت به کلیه به بهبود گردش کلیه و به طور موثر تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده. با این درمان، بیمار به بیماری های کلیوی و 3 مرحله ای ممکن است فرصتی برای بازگشت به زندگی عادی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: