آیا زمان به مصرف دارو برای یک بیمار مبتلا به کیست کلیه کراتینین 1.79 آن را؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا زمان به مصرف دارو برای یک بیمار مبتلا به کیست کلیه کراتینین 1.79 آن راآیا زمان به مصرف دارو برای یک بیمار مبتلا به کیست کلیه کراتینین 1.79 آن را؟

من یک بیمار کیست های کلیوی هستم، و در حال حاضر سطح کراتینین من گل رز به 1.79، اما بدون هیچ علائم دیگر. من می خواهم بدانم اگر من باید درمان در حال حاضر؟

در مقایسه با افراد عادی، سطح کراتینین خون خود را بالاتر از سطح طبیعی، و این یک سیگنال خطرناک است، چرا بیماری کلیوی یک نوع بیماری مزمن پیشرونده است، تنها زمانی که کلیه ها به درجه خاصی آسیب دیده، شما را افزایش کراتینین را ببینید. حتی کراتینین فقط 1.79، اما این نیز به کلیه خود را به نقطه تا حدی آسیب دیده است. بنابراین، پیشنهاد من برای پرونده شما است: در مرحله اول، به دلیل کیست کلیه خود را هنوز کوچک است، می کند عملکرد کلیه تاثیر نمی گذارد این حال، اگر شما می توانید یک راه موثر برای مهار رشد کیست و کاهش کیست پیدا کنید، از آن خواهد شد به نفع عملکرد کلیه خود را. در مرحله دوم، استفاده از مواد مخدر ویژه برای محافظت از عملکرد کلیه فعلی شما و جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی مهربانی ارائه شده. در غیر این صورت، دیر یا زود، کلیه های شما خواهد شد به طور جدی صدمه و سطح کراتینین خود را در تمام افزایش می یابد.

چه درمانی است که به نفع مانع از رشد کیست های کلیه؟

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون بر در و دیوار از کیست، و بهبود نفوذ پذیری از کیست تا کیست کوچک و کوچک. این تکثیر سلول های اپیتلیال، در نتیجه ترشح مایع کیست کاهش می یابد جلوگیری کند. هنگامی که فشار داخلی کیست اندازه کیست کاهش به تدریج کوچکتر می شود، در نتیجه کاهش فشرده سازی بافت های اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون و بلوک های پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست به سادگی پس از ناپدید شدن های مکرر نیست، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. عملکرد کلیوی نیز بهتر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,کیست کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: