بیمارستان نفروپاتی شیجیاژوانگ که آیا شعبه در روسیه و اوکراین
نوشته شده توسط : rshaole

بیمارستان نفروپاتی شیجیاژوانگ که آیا شعبه در روسیه و اوکراین

سوال: من عملکرد کلیه 16٪ در حال حاضر، و من شنیده ام نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت، که یکی از بیمارستان های تخصصی در چین است. با این وجود، من در مسکو زندگی می کنند. من می خواهم بدانم که آیا یک شعبه در روسیه و اوکراین وجود دارد؟

پاسخ منفی است. تا به حال، یک واحد در مسکو و اوکراین وجود دارد. بیمارستان Shijiazhuang شرکت نفروپاتی واقع در چین، و بسیاری از کارشناسان کلیه، هر دو طب سنتی چینی و طب غربی در بیمارستان برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر جهان.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیه به یک چالش به طب مدرن است، به طوری که اکثر این بیماران نارسایی کلیوی، در نهایت، و سپس شروع به انجام دیالیز یا پیوند کلیه. از آنجا که هیچ راه خاص به عقب صدمه به کلیه در طب غربی وجود دارد، کارشناسان بیشتر و بیشتر در کلیه به توجه به طب چینی.

در بیمارستان در نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، نفرولوژیست عمدتا برای درمان بیماری کلیه استفاده طب چینی و برخی از داروهای غربی استفاده می شود برای کنترل علائم از بیماران. روش های شناخته شده درمان در این بیمارستان عبارتند از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، سلول های بنیادی، تصفیه خون درمان، سلول درمانی، بیماریهای دهان چینی، و غیره

اگر شما می خواهید برای دریافت یک گزینه درمانی شخصی برای خودتان، شما می توانید با دکتر خود در مورد وضعیت آنلاین یا بیماری خود را برای ارسال گزارش آزمون به اداره پست asya.yue@mail.ru  است. بنابراین، اولین، شما می توانید پیدا کردن که درمان برای شما بهتر است و تعیین اینکه آیا شما می توانید از بیماری های کلیوی خلاص شوید.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت,دفتر در روسیه,16 درصد از عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815