چگونه برای درمان بیماری کلیه و کراتینین بالا، جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه و کراتینین بالا، جلوگیری از دیالیزچگونه برای درمان بیماری کلیه و کراتینین بالا، جلوگیری از دیالیز

یکی از بستگان من بیماری های کلیوی، و سطح کراتینین او به اندازه کافی بالا است، دکتر به او به دیالیز پرسید، اما او خودداری کرد. من می خواهم به دانستن آنچه که باید درمان شود، علاوه بر دیالیز خود را؟

به طور کلی، برای یک بیمار با سطوح بالای کراتینین باید دیالیز را، به طوری که آنها می توانید نشانه های خود را رها. اما برای بیماری که می تواند دیالیز دریافت نمی یا نمی خواهید به دیالیز طب چینی می تواند یک انتخاب خوب برای آنها.

به عنوان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کمک طب چینی با سطح کراتینین بالا؟

در واقع، طب چینی، ممکن است سطح بالای کراتینین برای بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد.

طب چینی در اینجا، من به ذکر است نه تنها به درمان تنها، یک سری از درمان است که در شاخ و برگ گیاهان سنتی طب چینی بر اساس اشاره دارد. این روشها در طول درمان از هم جدا نیست، آنها با هم کار می کنند برای رسیدن به اثر درمانی مورد نظر.

معروف ترین آنها از هفت درمان TCM، سیکل، درمان، کامل حمام درمانی، درمان خوراکی طب چینی، حمام پا انما درمان، فتیلهگذاری درمان و درمان کمپرس گرم. هر یک از این درمان دارای ویژگی های خاص خود را، پس در طول درمان، دکتر از درمان متفاوت بیمار تنظیم. اما بدون توجه به آنچه درمان دکتر را انتخاب کنید را برای شما، هدف نهایی این است که به شما یک پیش آگهی خوب نمی دهد.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر تماس بگیرید بلافاصله، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,درمان,جلوگیری از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: