درمان ورم ساق پا و ادرار کمتر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

درمان ورم ساق پا و ادرار کمتر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیهدرمان ورم ساق پا و ادرار کمتر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

این بسیار معمول است که بیماران در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه علائم تورم. به شدت آسیب دیده را می کلیه مایع اضافی را حذف کنید، باعث تورم. در اینجا چند پیشنهاد در مورد درمان ورم پا و ادرار کمتر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه هستند.

مصرف محدود از رژیم غذایی مایع

بیش از حد مایع از حد خواهد شد به تنگی نفس منجر شود، موارد اضطراری که نیاز به توجه فوری پزشکی. چگونه بسیاری از بیماران را مجبور به نوشیدن آب در هر روز بستگی به دیورز. برای مثال، اگر ادرار بیمار 500 میلی لیتر / روز به مدت 24 ساعت قرار داده است، او می تواند آب 1000 میلی لیتر / روز بنوشید.

در همین حال، بیماران نیز باید سدیم در رژیم غذایی کاهش می دهد. همچنین نگه می دارد بیمار از تشنگی، و بدن خود را از برگزاری مایعات اضافی جلوگیری می کند.

شما می توانید یک گزارش آزمون را در پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru ما ارسال و دکتر ما می تواند کمک به شما آن را تجزیه و تحلیل و شما یک پیشنهاد دقیق به من بدهید.

درمان برای بیماران مبتلا به مرحله CKD 4

نخست، بیماران باید علت آسیب به کلیه ها پیدا کنید. علل شایع آسیب کلیوی شامل دیابت، فشار خون بالا و عفونت. در واقع، بدون توجه به آنچه علت مستقیم از آسیب کلیه، دلیل اصلی ایسکمی و هیپوکسی است.

ثانیا، من توصیه می کنند که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مراحل 4 به طب چینی سنتی (TCM). در بیمارستان ما، بیمارستان نفروپاتی شیجیاژوانگ، ما یک درمان گیاهی جامع، از جمله داروهای خوراکی و برنامه های کاربردی خارجی. اینجا من می خواهم به استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان مثال توضیح دهید که چگونه گیاه چینی سنتی عملکرد کلیه ها را بهبود می بخشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خارجی است که در مناطق کلیه دو جانبه (نقاط طب سوزنی Shenshu) استفاده می شود. با روش اسمز و مایعات نافذ، مواد تشکیل دهنده موثر می توانید به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. آنها عملکرد گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، و ماتریکس خارج سلولی و تحقیر آمیز، افزایش می دهد بسیاری از کل گردش است. به این ترتیب، بافت کلیه ممکن است به خون و اکسیژن کافی به درستی کار نکند به دست آورد. در حالی که کلیه ممکن است به درستی کار نمی کند، مایع اضافی را می توان به طور طبیعی حذف و تورم پاها می تواند به طور کامل منتشر شد.





:: برچسب‌ها: درمان ورم ساق پا,تورم پا,مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815