می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی مرحله انتهایی کلیه شانس برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی مرحله انتهایی کلیه شانس برای جلوگیری از دیالیزمی تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی مرحله انتهایی کلیه شانس برای جلوگیری از دیالیز

یکی از بستگان من او پایان مرحله بیماری کلیوی، و من می خواهم بدانم اگر او می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است. او تنها 35 سال سن است و می تواند به عنوان یک ادرار طبیعی انسان است. علاوه بر این، تورم در پاها، او هیچ علائم جدی دیگر.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیوی end-stage را دشوار است به درمان، اما با درمان مناسب می تواند به خوبی کنترل شده، است که، تا نسبت خود را ممکن است درمان مناسب او می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت خواهید کرد.

چرا نسبی خود را ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز داشته؟

1. شما می دانید، علت اصلی بیماری کلیوی کمبود خون و اکسیژن را به سلول های کلیوی است. از توضیحات خود را، هر چند آن را در شکست اواخر مرحله کلیه انجام شد. اما حجم ادرار به شیوه ای که بدان معنی است که بسیاری از خون و اکسیژن هنوز هم می توانید از طریق سلول های کلیه است. پتانسیل وجود دارد برای آن به منظور بهبود سلول های آسیب دیده خود را در کلیه.

2. برای گزارش او، اگر چه سم زیادی را در بدن خود را، اما الکترولیت اساسا طبیعی است. علاوه بر این، در حال حاضر برای تورم در پاها، به جز آن است که هیچ ناراحتی مهم دیگر مانند استفراغ، نارسایی قلبی، مشکلات تنفسی. نسبتا صحبت کردن، نارسایی کلیه بیمار، وضعیت خود است خیلی بد نیست برای دریافت درمان.

3. او فقط 35 سال سن و هنوز هم انجام دیالیز را قبول نمی کند، هیچ سابقه بیماری دیگر وجود دارد. در مقایسه با بیمار قدیمی است بدن خوب بهبود می یابند.

به عنوان یک دکتر، او توصیه من به درمان های جایگزین در به موقع، به طوری که او می تواند عملکرد کلیه خود را زودتر بهبود یافته است، و پس از آن یک زندگی بهتر بدون دیالیز.

اگر شما می خواهید برای مدیریت نارسایی کلیه، خوب یا جلوگیری از دیالیز، شما می توانید با ارسال یک ایمیل یا ترک یک پیام برای ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان,جلوگیری از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: