بیوپسی کلیه: جدول زمانی یا نه
نوشته شده توسط : rshaole

بیوپسی کلیه: جدول زمانی یا نهبیوپسی کلیه: جدول زمانی یا نه

در این روند از تشخیص بیماری های کلیوی، بیوپسی کلیه در تقریبا آخرین مرحله است که می تواند کمک به دکتر به قضاوت دقیق تر پاتولوژیک، بنابراین بیماران می توانید گزینه های بیشتر و جزئی تر و درست را توسعه دهد. در برخی از بیمارستان، آزمون مورد نیاز است برای تعیین نوع پاتولوژیک، زمانی که بیماران مبتلا به یک بیماری کلیه است. پس سوال مطرح می شود: باید بیوپسی قابل اعتماد کلیه؟

در حال حاضر، اجازه دهید نگاهی به یک مثال.

شیائوبو با نارسایی حاد کلیه با توجه به تورم در پاها تشخیص داده شد. علاوه بر هورمون درمانی و سیکلوفسفامید، او همچنین دیالیز (دو بار در هفته) دریافت کرد. اما پس از یک هفته، سطح کراتینین نمی تواند کاهش مییابد و به نوبه خود، همچنان به حفظ رشد است. سپس او را به بیمارستان دیگری رفت. در آن زمان، دکتر او را دعوت به سوراخ کلیه (بیوپسی کلیه). گزارش پاتولوژی نشان داد "گلومرولونفریت پرولیفراتیو غشای غیر معمول (هلال نوع III)"، و او با بعد از آزمون "ویروس هپاتیت B است غشای گلومرولونفریت پرولیفراتیو مرتبط"، دولت از این بیماری و هر گونه بهبود ندارد تشخیص داده شد.

بیوپسی کلیه است که همیشه قابل اعتماد نیست.

وقتی که او به بیمارستان ما آمد - بیمارستان نفروپاتی Shizyanchzhuana، ما متوجه شدیم برخی از شک در آزمون خود.

1. بیمار حامل هپاتیت B، هپاتیت است، اما پخش نمی شود. در ایمونوفلورسانس، دکتر بود ویروس هپاتیت B رنگ نیست. به عنوان یک نتیجه، ما HBV را نمی دانم. بنابراین، هپاتیت B، بیماری کلیوی است تشخیص اشتباه همراه است.

2. گزارش پاتولوژی نشان داد که بیمار "نیمه ماه نوع III"، که بدان معنی است که به سادگی هیچ و یا مقدار کمی از کمپلکسهای ایمنی وجود دارد. اما آزمون وضوح نشان داد که تعداد زیادی از سپرده پیچیده ایمنی در کلیه ها. بنابراین، ما در نظر گرفته است که بیمار "هلال نوع II".

3. ایمونوفلورسانس نشان داد که غلظت IgA قوی مثبت است، اما آنتی بادی مثبت دیگر و یا ضعیف مثبت هستند. بنابراین، ما یک تشخیص: بیمار گلومرولونفریت حاد، نارسایی حاد کلیه ناشی از نفروپاتی IgA

پس از تشخیص صحیح و درمان موثر، سطح کراتینین تا 450 میلی مول / L از 1041 میلی مول / L کاهش یافته است.

من باور نمی کنم کورکورانه سوراخ کلیه است.

بیوپسی کلیه تنها یک تست اندازه گیری است. در حالی که ممکن است برای تعیین نوع پاتولوژیک مفید، آن را نیز معمولا یک دروغگو باشد.

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر و یا نیاز به کمک بیشتر، از آن مهم است که به ترک یک پیام در Asya.yue@mail.ru ایمیل و ما بهترین های ما به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیوپسی کلیه,تشخیص بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: