خلاصه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

خلاصه ای از بیماری کلیه پلی کیستیکخلاصه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه که باعث بسیاری از کیست عددی در کلیه توسعه است. از آنجا که آن یک بیماری شایع کلیه در سراسر جهان است، ما دوست داریم به ارائه اطلاعات عمومی درباره بیماری کلیه پلی کیستیک برای بیمارانی که فقط با آن تشخیص داده میشود.

1. اکثر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک ژن غیر طبیعی

بسیاری از بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک پیدا کردن برخی از افراد دیگر در خانواده خود را نیز به این بیماری داشته باشند، زیرا آن را یک بیماری کلیه ژنتیکی است. بنابراین، برادر و خواهر، مادر یا پدر به احتمال 50٪ ابتلا به این بیماری داشته باشد.

2. پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک

از آنجا که این یک نوع رایج از بیماری مزمن کلیه است، بیماری کلیه پلی کیستیک معمولا به آرامی پیشرفت می کند. تقریبا تمام بیماران از بروز علائم در دهه اول سال ندارد. با این حال، با گذشت زمان، کیست های کلیوی بیشتر و بیشتر می شود. پس از آن بافت های اطراف کلیه خود را آسیب دیده، و نشانه ها و عوارض شروع به نظر می رسد.

3. همه بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک در نهایت توسعه نارسایی کلیه

متخصص بیماری های کلیه گفت که حدود 50 درصد از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است نارسایی کلیه در سن 60 و بیماران دیگر به مرگ به نارسایی کلیه بدتر نمی شود. علاوه بر این، ممکن است به جلوگیری از رشد کیست در درمان موثر با استفاده از کلیه در حال حاضر.

4. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می توانید یک نوزاد سالم دارند

نرخ حادثه بیماری کلیه پلی کیستیک در زنان و مردان یکسان است. این است که، بسیاری از زنان از این بیماری رنج می برند کلیه ژنتیکی، و بیماران در سن باروری باید می خواهم به یک نوزاد سالم است. آیا این ممکن است؟ خوشبختانه، بله. اگر شوهر خود را سالم هستند، آنها می توانند آرامش استطاعت و سرد با هدایت دکتر.

برخی از اطلاعات اولیه در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک. هر گونه سوال دیگر در مورد این بیماری؟ ارسال ایمیل Asya.yue@mail.ru، و یا اضافه کردن VK من: Asyayue، لطفا.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,خلاصه ای از بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: