تشخیص نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

تشخیص نارسایی کلیهتشخیص نارسایی کلیه

چگونه حاد نارسایی کلیه تشخیص داده؟

اگر شما در حال حاضر در بیمارستان، آزمایش انجام برای مقاصد دیگر می تواند نارسایی کلیه خود را پیدا کنید. اگر شما در بیمارستان نیست، اما نشانه هایی از نارسایی کلیه وجود دارد، با دکتر خود در مورد نشانه های شما، شما در حال مصرف دارو و تست های که شما انجام داده اند بپرسید. علائم شما ممکن است کمک به نشان می دهد علت مشکل با کلیه ها.

به عنوان بیماری مزمن کلیه تشخیص داده؟

تشخیص نارسایی مزمن کلیه است توسط آزمایش خون اندازه گیری انباشت زباله در خون تایید شده است. BUN، کراتینین و فیلتراسیون گلومرولی می آزمایش معمولی خون برای اندازه گیری انباشت زباله در خون استفاده می شود. میزان فیلتراسیون گلومرولی میزان که در آن خون از طریق کلیه ها فیلتر است و می تواند بر اساس کراتینین اهرم، سن، جنس و نژاد محاسبه شده است. کراتینین و نیتروژن اوره افزایش در کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی.

تجزیه و تحلیل ادرار را می توان به اندازه گیری میزان پروتئین یا غلظت الکترولیت، برای تشخیص حضور سلول های غیر طبیعی انجام می شود. برای مردم عادی، هیچ پروتئین یا فقط یک کمی از پروتئین در ادرار، بنابراین پروتئین ادرار غیر طبیعی است و می تواند نشانه ای که کلیه آسیب دیده اند. تجمع غیر طبیعی سلول های خون به نام کست قرمز و سفید می تواند در ادرار با بیماری کلیوی دیده می شود. نوع بازیگران در ادرار می تواند کمک کند تا نشان دهد که نوع بیماری کلیوی ممکن است وجود داشته باشد. آیا به اندازه کافی کلیه می توانید فیلتر خون را کنترل و می توان با مقایسه غلظت الکترولیت ها در خون و ادرار تصمیم گرفت.

تست های دیگر استفاده می شود برای تشخیص نوع نارسایی کلیه است. بیوپسی کلیه با استفاده از یک سوزن نازک را از طریق پوست به جای کلیه برای دریافت بیت بافت و معاینه در زیر میکروسکوپ. سونوگرافی شکم می توانید اندازه کلیه ها برآورد و می توانید که آیا هر مانع تعیین می کند.

برخی از آزمون های خاص، وجود دارد که می توانید تشخیص نارسایی کلیوی دقیق تر، مانند Serumβ-2 میکروگلبولین، سیستاتین-C، رتینول اتصال پروتئین، هموسیستئین، ایمونوگلوبولین G ادرار، فشار اسمزی ادرار، و غیره.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,امکانات عیب شناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: