برخی از دانش پایه از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

برخی از دانش پایه از نارسایی کلیهبرخی از دانش پایه از نارسایی کلیه

نارسایی کلیه یک بیماری که در آن کلیه ها به خوبی به اندازه کافی کار نمی کند. کلیه های سالم برای تمیز کردن خون با از بین بردن آب و مواد زائد اضافی از بدن هستند. علاوه بر این، آنها را آزاد هورمون های خاصی برای حفظ سلامت عمومی ما است. با این حال، اگر کلیه ها آسیب دیده، آنها را بهینه کار نمی کند. هنگامی که بیش از 85 درصد از عملکرد کلیه از دست داده است، ما آن را نارسایی کلیه یا بیماری کلیوی end-stage پاسخ.

از آنجا که بسیاری از شرایط می تواند به نارسایی کلیوی شود، نارسایی کلیه می تواند رخ دهد بسیار به طور ناگهانی و یا به آرامی در طول زمان. در طی این فرآیند، بسیاری از علائم ممکن است رخ دهد به تشدید وضعیت بیماران، مانند خارش پوست، گرفتگی عضلانی، تهوع و استفراغ، احتباس آب، و غیره همه این نشانه ای از ناراحتی و مصرانه از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را به یک درمان جایگزین کلیه.

دیالیز است که معمولا مورد استفاده به جای کلیه های آسیب دیده به پاک کردن خون و از بین بردن ضایعات. با این حال، دیگر در بیماران دیالیزی، کمتر بدن خود را. دلیل این است که دیالیز ممکن است به عنوان به عنوان کلیه طبیعی موثر، و او می تواند چیزی برای تعمیر کلیه آسیب دیده نیست. پیوند کلیه وی گفت درمان نارسایی کلیه، اما نه همه، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی را می توان یک نامزد برای پیوند کلیه. پس از آن، یک درمان جدید است که می تواند آسیب به کلیه ها عملکرد کلیه معکوس و بهبود مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و درمان خون آلوده است. علاوه بر این، یک شیوه زندگی سالم و رژیم غذایی نیز ضروری برای بهبود سلامت کلی بیمار و وضعیت کلیه ها.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: