آیا ممکن است برای درمان نارسایی کلیه دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا ممکن است برای درمان نارسایی کلیه دیالیزآیا ممکن است برای درمان نارسایی کلیه دیالیز؟

آیا ممکن است برای درمان نارسایی کلیه دیالیز؟ به فرانک، دیالیز به عنوان نارسایی کلیه به روش معمول، آن را فقط ممکن است برخی از علائم این بیماری از بین بردن اما می تواند بیماری را درمان نمی کنند.

چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی؟

دیالیز ممکن است تنها بخشی از آثار جایگزین کلیه، می تواند برخی از علائم و نشانه های نارسایی کلیه را کاهش دهد، ساخت بخشی از کلیه ها. اما، علاوه بر این، می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت نمی کند، به ذکر تعمیر در سلول های کلیه آسیب دیده است. بنابراین، آن را می توانید به نارسایی کلیوی از علت ریشه آن را درمان نیست.

آیا نارسایی کلیه درمان وجود دارد؟

نارسایی کلیه در حال حاضر در مرحله پایانی بیماری کلیوی، دشوار به درمان است، صرف نظر از اینکه از گذشته است. اما، در حال حاضر، اگر بیماران به سرعت می توانید درمان مناسب را، آنها می توانند نظارت بر وضعیت بیماری خود را حتی تا حدی معکوس می باشد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی می تواند کمک به بیماران نیل به اهداف فوق، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و حفاظت از شکل گیری آسیب بیشتر است.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان نارسایی کلیه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، می تواند این بیماری کلیه های آسیب دیده تعمیر درمان و آنها را از آسیب بیشتر است. از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد عروق خونی و افزایش. این ویژگی های آن می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر، در نتیجه برای بهبود عملکرد کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: