بیماری های کلیوی با عملکرد کلیوی 35 درصد دیگر خیلی دیر شد، به طب چینی؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری های کلیوی با عملکرد کلیوی 35 درصد دیگر خیلی دیر شد، به طب چینی؟بیماری های کلیوی با عملکرد کلیوی 35 درصد دیگر خیلی دیر شد، به طب چینی؟

بیماری های کلیوی با عملکرد کلیوی 35 درصد دیگر خیلی دیر شد، به طب چینی؟ طب چینی به عنوان یک روش موثر درمان، به خصوص Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی در درمان بیماری های کلیوی به طور گسترده در چین استفاده می شود. با آن، بسیاری از افرادی که در مراحل اولیه هستند می تواند به زندگی عمومی بازگشت. بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بدانم که آیا آنها مناسب برای او هستند.

برای افراد مبتلا به 35 درصد از عملکرد کلیه، هنوز هم ممکن است بهبود عملکرد کلیه با این درمان، بلکه آن است که برای تمام بیماران مفید نیست. همانطور که همه ما می دانیم، همه دو طرف، به طوری که درمان است. اگر چه، این درمان عوارض جانبی کم و اثرات بسیار عالی است، اما آن را نیز معایب آن است. Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان یکی نوآوری طب سنتی چینی گیاهی، آن را غلبه بر برخی از کاستی پزشکی چمن، مانند یک کار طولانی مدت، اما آن را نیز باید به دقت تجویز می شوند، در غیر این صورت ممکن است آسیب کلیه و محافظت نمی شود.

معایب Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی ها چه هستند؟

1. اگر بیماران به چمن حساسیت دارند، درمان در دسترس به آنها نیست.

2. در مقایسه با طب غربی، طب میکرو چینی طول می کشد را به اثر، که آن هم یک ویژگی آشکار از طب چینی است. با این حال، اثر یک دارو می تواند در خدمت دیگر.

3. اگر چه داروهای مورد استفاده در Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می تواند از خود تکرار از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و آسیب تعمیر به کلیه آرامی ترویج، آن است که به اندازه کافی برای کنترل این بیماری نیست، اگر عملکرد کلیه کمی باقی مانده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های کلیوی,بیماری های کلیوی,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: