فشار خون بالا هر دو کلیه را تحت تاثیر قرار
نوشته شده توسط : rshaole

فشار خون بالا هر دو کلیه را تحت تاثیر قرارفشار خون بالا هر دو کلیه را تحت تاثیر قرار

اگر بیماران دارای سابقه فشار خون بالا به مدت 5 تا 10 سال یا بیشتر، آنها به احتمال زیاد به نفروپاتی فشار خون بالا، به عنوان مثال، هر دو کلیه از فشار خون بالا رنج می برند. برای جلوگیری از نارسایی کلیوی، بیماران باید برخی از روش های آسیب معکوس کلیه است.

کلیه چگونه فشار خون بالا تاثیر می گذارد؟

به عنوان نفرولوژیست توضیح داد، فشار خون بالا ممکن است به افزایش فشار خون در رگ های خونی منجر شود. زمانی که فشار خون را در برابر غشای فیلتراسیون کلیوی افزایش می یابد، پروتئین اضافی خواهد نشت. به نوبه خود، نشت پروتئین می تواند به کلیه منجر آسیب به سیستم فیلتراسیون، و در نتیجه یک دور باطل. به عنوان سلول های بیشتر و درونی تر کلیه آسیب دیده هستند، نفروپاتی فشار خون بالا را بدتر در شکست مرحله انتهایی کلیه به تدریج.

چگونه به مقابله با فشار خون بالا نفروپاتی موثر؟

با توجه به دلایل بالا، بیماران باید برخی از درمان برای کنترل فشار خون بالا داشتند و به طور موثر آسیب به کلیه ها معکوس می باشد. بنابراین، بیماران ارائه به Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی.

یکی از اثرات بزرگ از این درمان خارجی اعمال شده به گشاد شدن عروق خونی در سراسر بدن، و همچنین کلیه ها. پس از رگ های خونی گشاد می شوند، فشار بر دیواره های رگ به وضوح کاهش خواهد یافت.

اثر بارز دوم این است که عادی گردش خون. همانطور که می دانیم، گردش خون است یک رابطه نزدیک با کلیه ها. گردش خون طبیعی می توانید یک مقدار کافی از خون و اکسیژن به سلول های خاص به کلیه ها و بهبود سریع سلول های کلیه را تحت تاثیر قرار فراهم می کند.

این تاثیر آخری است که به تشویق ظرفیت خود شفا از سلول های کلیه را تحت تاثیر قرار. به عنوان وضعیت بیماری از بیماران، پزشکان تجویز داروی درست برای رسیدن به این هدف است. سپس این داروها به طور کامل نابود و اجزای موثر داروهای چینی می تواند به طور مستقیم به کلیه از طریق سلولهای اسمزی نفوذ کند. پس از آن، بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا می تواند به خوبی کنترل می شود.

اگر شما علاقه مند در مورد این درمان هستند، شما می توانید با پزشکان مشورت آنلاین، ارسال ایمیل asya.yue@mail.ru ،  و یا یک پیام را ترک.





:: برچسب‌ها: فشار خون بالا,فشار خون بالا کلیه را تحت تاثیر قرار ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: