اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 9.7 باید پیوند کلیه انجام دهد یا نه
نوشته شده توسط : rshaole

اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 9.7 باید پیوند کلیه انجام دهد یا نهاگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 9.7 باید پیوند کلیه انجام دهد یا نه

حتی اگر سطح کراتینین در سرم به عنوان قابل اعتماد نیست به عنوان GFR آزمون نشان دهنده عملکرد کلیه، کمک می کند تا نشان دهد که چگونه به خوبی کلیه ها. کراتینین 9.7 قابل توجهی بالاتر از 8.0 میلی گرم / دسی لیتر، یکی از شاخص های نارسایی کلیه است. در این وضعیت، بیماران باید پیوند کلیه انجام دهد؟

البته، پیوند کلیه است که واقعا یک گزینه درمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه.

دیالیز و پیوند کلیه شایع ترین و محبوب درمان در جهان برای درمان نارسایی مرحله انتهایی کلیه هستند. دیالیز می تواند کمک به پاک کردن خون آلوده با از بین بردن مواد مولکول های کوچک و مایع اضافی، اما می تواند هر چیزی برای کلیه است. به طور معمول، بیماران تحت دیالیز طولانی، کمتر ادرار خود را.

پیوند کلیه درمان است که می تواند یک زندگی کاملا جدید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را است. در صورت موفقیت، بیماران می توانند زندگی دهندگان کلیه خود را امن و طبیعی است. با این حال، امید به زندگی از پیوند کلیه در حدود 10 سال است، و در بسیاری از موارد، پیوند کلیه دوباره شکست می خورد.

آن را برای بیماران پیوند کلیه با کراتینین 9.7 الزامی است؟

البته، هیچ. حتی اگر کراتینین 9.7 است که کاملا بالاتر از حد طبیعی، به این معنا نیست بیماران باید پیوند کلیه است. از یک طرف، برخی از درمان های دیگر نیز ممکن است زندگی بیمار حمایت و کاهش سطح کراتینین. از سوی دیگر، بیماران ممکن است این شانس را به اتخاذ یک پیوند کلیه به دلیل هزینه بالا و یا منبع کمبود کلیه ندارد.

درمان های دیگر برای کاهش کراتینین 9.7

در مقایسه با دیالیز و پیوند کلیه، Osmotherapy پزشکی یک درمان میکرو چینی، که نه تنها می تواند خون تمیز کردن، اما سلول های کلیه های آسیب دیده نیز تعمیر. به عنوان عملکرد کلیه است تا حدی بهبود یافته، کراتینین 9.7 ممکن است به تدریج کاهش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید ایمیل و یا پیام asya.yue@mail.ru زیر ترک.





:: برچسب‌ها: بیماران با کراتینین نارسایی کلیه,کراتینین 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: