چه نوع دارو ممکن است به خوبی می شود بازسازی کلیه های آسیب دیده در مرحله بیماری کلیوی 5
نوشته شده توسط : rshaole

چه نوع دارو ممکن است به خوبی می شود بازسازی کلیه های آسیب دیده در مرحله بیماری کلیوی 5چه نوع دارو ممکن است به خوبی می شود بازسازی کلیه های آسیب دیده در مرحله بیماری کلیوی 5

نارسایی کلیه یک بیماری شایع اما جدی که معمولا تمام ارگان های دیگر را تحت تاثیر قرار است. هومیوپاتی در قانون تشابه است که معمولا برای درمان نارسایی مرحله انتهایی کلیه، به خصوص در هند استفاده می شود. آیا نارسایی کلیه برای به دست آوردن بهبود طب هومیوپاتی؟ شما می توانید E Asya.yue@mail.ru ارسال، به معاملات خوب است.

نارسایی کلیه چیست؟

نارسایی مزمن کلیه آسیب دیده توانایی کلیه ها «مترقی به حذف مواد زائد، برای حفظ الکترولیت و تمرکز ادرار است. اگر عملکرد کلیه کمتر از 15٪ است، ما آن نارسایی کلیه پاسخ در مرحله 5.

علائم شایع نارسایی کلیه

از آنجا که کلیه ها قادر به عملکرد درست، بیماران باید توسط انواع علائم و مشکلات عبارتند از:

- خستگی و احساس ناخوشی عمومی

- تهوع و استفراغ

- احتباس مایع و تورم

- تغییرات در ادرار کردن

- کم خونی

- نفس متناقض

- فشار خون بالا

درمان هومیوپاتی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مرحله 5

خالق این درمان هومیوپاتی درمان حفظ بیماران با نارسایی کلیه، به طور کلی رفتار و مواد مخدر پس از یک معاینه دقیق و تشخیص صحیح انتخاب شده است. نظریه این درمان، "درمان مانند مانند درمان است." است که، هر آنچه را که باعث می شود که علائم بیماران، و درمان این علایم.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم مطمئن شوید، بیماران نارسایی کلیه نیز بسیاری از نشانه ها هستند. حتی اگر هومیوپاتی در درمان نارسایی کلیه موثر است، او می تواند انجام است برای از بین بردن علائم بیماران، بلکه برای سلول های کلیه را تحت تاثیر قرار است، نمی تواند هر کاری بکند.

چگونه به معکوس آسیب کلیه اگر هومیوپاتی کار نمی کند؟

بنابراین هومیوپاتی می تواند نارسایی کلیه را از ریشه درمان، بیماران باید برخی از درمان های دیگر را. به عنوان مثال، تصفیه خون، که ممکن است عروق خونی در سراسر بدن گسترش به افزایش جریان خون در کلیه، اضافه کردن مواد مغذی مورد نیاز در خون، و برای بهبود سیستم خود تعمیر از کلیه ها. پس از آن، سلول های آسیب دیده کلیه می تواند به بهبود به تدریج دریافت خواهید کرد. امیدوارم، بیشتر و بیشتر بیماران با کلیه را می توان از رهبری دکتر خط را نجات داد.





:: برچسب‌ها: بازسازی کلیه های آسیب دیده,بیماری کلیوی مرحله 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: