می توانید CRF بیمار یک شانس برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

می توانید CRF بیمار یک شانس برای جلوگیری از دیالیزمی توانید CRF بیمار یک شانس برای جلوگیری از دیالیز

یکی از بستگان من، او مرحله نهایی بیماری کلیوی، و من می خواهم بدانم اگر او می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است. 35 سال خود را، علاوه بر این، تورم پاها، او هیچ علائم جدی دیگر.

همانطور که همه ما می دانیم، دشوار است برای درمان نارسایی مزمن کلیه، اما با درمان مناسب می تواند به خوبی کنترل شده، این است که اگر نسبی خود را ممکن است به درمان مناسب را دریافت، او می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

چرا نسبی خود را ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز داشته؟

1. شما می دانید، علت اصلی بیماری کلیوی کمبود خون و اکسیژن را به سلول های کلیوی است. از توضیحات خود را، هر چند آن را در شکست کلیوی end-stage بود. اما حجم ادرار در نظم، که بدان معنی است که بسیاری از خون و اکسیژن هنوز هم می توانید از طریق سلول های کلیه است. پتانسیل وجود دارد برای آن به منظور بهبود سلول های آسیب دیده خود را در کلیه.

2. برای گزارش او، اگر چه سم زیادی را در بدن خود را، اما الکترولیت اساسا طبیعی است. علاوه بر این، در حال حاضر برای تورم در پاها، به جز آن است که هیچ ناراحتی مهم دیگر مانند استفراغ، نارسایی قلبی، مشکلات تنفسی. نسبتا صحبت کردن، بیمار نارسایی کلیه، وضعیت خود است خیلی بد نیست برای دریافت درمان.

3. او تنها 35 سال سن است، و هنوز هم انجام دیالیز و یا سابقه بیماری های دیگر را ندارد. در مقایسه با بیمار قدیمی یک بدن خوب به بهبود می یابند.

به عنوان یک دکتر، او توصیه من به درمان های جایگزین در به موقع، به طوری که آن را می تواند عملکرد کلیه قبل از بهبود و پس از آن یک زندگی بهتر بدون دیالیز.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان نارسایی کلیه,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: