آیا من می توانم به نارسایی کلیوی و کراتینین 1000 بازیابی
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم به نارسایی کلیوی و کراتینین 1000 بازیابیآیا من می توانم به نارسایی کلیوی و کراتینین 1000 بازیابی

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مزمن، 39 ساله و یک زن هستم. من یک شکست ناگهانی کلیه ممکن است با توجه به رژیم غذایی و سطح کراتینین من 1000 تا دیالیز. آیا من می توانم از آن بهبود می یابند؟

تنها از توضیحات خود را، من نمی توانم پاسخ دقیق بدهد، چرا که او قادر به تعیین اینکه آیا نارسایی حاد یا مزمن کلیه است.

اگر سطح کراتینین افزایش تا 1000 و کلیه تعطیل به طور ناگهانی، او به احتمال زیاد به نقطه حاد نارسایی کلیوی است. در این مورد، بی درنگ و درمان موثر هنوز هم به شما می دهد یک فرصت برای بهبود یافتن از نارسایی کلیه است. دلیل این است که کلیه های آسیب دیده نارسایی حاد کلیه ثابت نیست. ممکن است برای بیماران کلیوی به بهبود کلیه های آسیب دیده خود را به طور کامل.

دیالیز یکی از درمان است که می تواند کمک به حفاظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر و به یک محیط داخلی خوبی برای سلول های کلیه آسیب دیده به بهبود می یابند.

با این حال، اگر کلیه شما شروع به از دست دادن عملکرد خود را برای یک مدت طولانی، و شما او را بدون علائم واضح به رسمیت نمی شناسد، آن را قادر به طور کامل بازیابی کلیه های آسیب دیده است. دلیل این است که از سلول های ذاتی کلیه، در این مورد نکروز، برخی تنها آسیب دیده، و تنها چند سالم است. در حال حاضر هیچ درمان خاصی برای حفظ سلول های کلیه نکروتیک بیشتر وجود دارد. چه می توانیم انجام است برای بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده و حفاظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده.

درمان اصلی است میکرو چینی پزشکی Osmotherapy نامیده می شود. به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی (TCM)، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند مواد تشکیل دهنده موثر از طب چینی را برای رسیدن به ضایعات کلیوی به طور مستقیم. بنابراین تغذیه کلیه های آسیب دیده، افزایش جریان خون به کلیه ها، بازیابی سریع کلیه فیلتر و تنظیم محیط داخلی. به عنوان وضعیت بیماری از بیماران، پزشکان تجویز داروهای مناسب به بهبود سلامت خود.

برای به دست آوردن یک برنامه درمانی دقیق، ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد بیماری وضعیت شما. ایمیل به asya.yue@mail.ru ارسال و یا اضافه کردن VK من: Asyayue، لطفا.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: