روش های طبیعی برای درمان نارسایی کلیه در افراد مسن
نوشته شده توسط : rshaole

روش های طبیعی برای درمان نارسایی کلیه در افراد مسنروش های طبیعی برای درمان نارسایی کلیه در افراد مسن

نارسایی کلیه یک بیماری جدی است که سلامت بسیاری از افراد مسن را تحت تاثیر قرار است. بیماری های کلیوی تشدید در مرحله نهایی، می توان آنها ارائه شده به دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، افراد مسن معمولا می خواهید برای برخی از درمان های طبیعی به جای همودیالیز است.

از آنجا که نارسایی کلیه مرحله نهایی بیماری مزمن کلیه است، بیماران باید درد و رنج از نشانه ها و عوارض مختلف باشد. در این مورد، برخی از درمان حتی ممکن است صرفه جویی در برخی بیماران کلیوی، اما نه همه بیماران ممکن است از این درمان بهره مند شوند.

هنگامی که درمان های طبیعی برای نارسایی کلیه در افراد مسن مفید هستند؟ سرب یک عامل تعیین کننده در بیماران کلیوی و ادرار است. بالاتر عملکرد خود کلیوی و حتی ادرار، شانس بیشتری برای آنها را به صرفه جویی در کلیه است.

اگر بیماران هنوز هم باور دارم، عملکرد کلیه و ادرار، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، تصفیه خون درمان خون ارزش امتحان کنید. هر دو از این دو درمان ممکن است برای کمک به حذف ضایعات شیمیایی از بدن، گشاد شدن عروق خونی، افزایش در جریان خون کلیوی و القاء سیستم سلول های کلیه ذاتی خود شفا. همه این اثرات را سلول های مرده اختلال اما نه درمانی را می توان با کاهش کلیه تهیه تدریج. پس از سلول ها به کار بازگردانده شدند، به عنوان یک قاعده، وضعیت سلامت کلی بیمار می توان بسیار بهبود یافته است.

با این حال، اگر بیماران هیچ عملکرد کلیه، دو درمان فوق، به طور موثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را درمان. در این مورد، زمانی که افراد مسن و تمایلی به دیالیز یا پیوند کلیه هستند، آنها ممکن است پیشنهاد را به درمان سلول های بنیادی. سلول های بنیادی می تواند به سلول های جدید جایگزین کلیه افتراق به مرده و سلول های خونی کلیه ها فیلتر، برای تنظیم محیط داخلی.

ایالات بیماران در برنامه درمانی خود تعیین می کند. برای دریافت یک درمان دقیق توصیه می شود برای ما بگویید و بیشتر asya.yue@mail.ru ،  و یا اضافه کردن VK من (Asyayue).





:: برچسب‌ها: برای درمان نارسایی کلیه,روش های طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: