A0:  سطح GFR 50-54 افزایش یافته، آن را نشان بیماری های کلیوی است که به خوبی؟
نوشته شده توسط : rshaole

سطح GFR 50-54 افزایش یافته، آن را نشان بیماری های کلیوی است که به خوبیسطح GFR 50-54 افزایش یافته، آن را نشان بیماری های کلیوی است که به خوبی؟

سطح GFR 50-54 افزایش یافته، آن را نشان بیماری های کلیوی است که به خوبی؟ به طور معمول، افزایش GFR نشان می دهد بیماری در حال پیشرفت است و همچنین. اما در واقع، بسیاری از عوامل هستند که می توانند در سطح GFR تاثیر می گذارد، بنابراین ما باید به آن تشخیص از همه طرف.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری های کلیوی دارای پنج مرحله، در مراحل مختلف، سطوح مختلف GFR. GFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان عملکرد کلیه است. اگر می خواهید بدانید که GFR خود، دکتر شما می تواند به شما کمک کند، و تجزیه و تحلیل بیماری کلیوی چه مرحله شما داشته باشد. این مهم است که پزشکان به طرح درمان مناسب است.

GFR چیست؟

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی)، این بدان معنی است که چگونه کلیه خود را فیلتر مواد زائد از خون، و آن را می توان با اندازه گیری کراتینین سرم برآورد شده است.

برای افرادی که زیر 60 GFR، آنها در یک بیماری کلیوی 3 مرحله، آن را یک گام حیاتی است. برای افرادی که در این مرحله، کلیه خود را در حد متوسط ​​آسیب دیده بودند، به طوری که درمان باید بلافاصله به منظور اجتناب از این بیماری را بدتر گرفته شده است. اگر درمان نشود، این بیماری خواهد از کنترل خارج و توسعه وارد مرحله چهارم یا 5 مرحله به سرعت، مردم نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.

همه موارد فوق، ما می دانیم که ما باید تشخیص بیشتر انجام دقیقا می دانند که، افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی از 50 تا 60، که نشان می دهد این بیماری به خوبی می گذرد یا نه، اما بدون توجه به، مرحله سوم مرحله برگشت پذیر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815