راه های طبیعی برای معکوس کردن وضعیت بیماری مزمن کلیه با کراتینین 5.67
نوشته شده توسط : rshaole

راه های طبیعی برای معکوس کردن وضعیت بیماری مزمن کلیه با کراتینین 5.67راه های طبیعی برای معکوس کردن وضعیت بیماری مزمن کلیه با کراتینین 5.67

بیماری مزمن کلیه یک بیماری پیشرونده است که در آن کلیه ها می تواند در بیماران مبتلا به ضایعات اضافی و مواد سمی در خون تجمع می گردد. کراتینین بالا از 5.67 فقط یک نتیجه از عملکرد پایین کلیه است. می توانید از راه های طبیعی برای معکوس بیماری مزمن کلیه با کراتینین 5.67. هر گونه سوال، شما می توانید با دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

کراتی نین یک محصول زائد سوخت و ساز بدن از عضلات، که از بدن از طریق کلیه ها تخلیه شده است. افزایش کراتینین سرم اغلب به دلیل هم رد مقدار دفع کلیوی و یا افزایش کراتینین. بنابراین، درمان های طبیعی به کراتینین کمتر از 5.67 باید با دو جنبه شروع: افزایش دفع کراتینین و کاهش تشکیل کراتینین.

1. محدود کردن مصرف خود را از گوشت

به طور معمول، گوشت شامل کراتین، کراتینین، که منبع این حال، اگر بیش از حد بسیاری از بیماران خوردن گوشت، که کراتینین سرم و بار بر روی کلیه را افزایش دهد. در برخی موارد، یک رژیم غذایی گیاهی می تواند کمک به کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه و کاهش سطوح بالای کراتینین در برخی از درجه.

2. اجتناب از خستگی و استرس فیزیکی

کراتینین در طول متابولیسم عضلانی و خستگی ورزش شدید، که باعث افزایش سطح فعالیت بیماران می تواند عضلات را تحریک به تولید کراتینین بیشتر تولید شده است. اگر بیماران می خواهند به محافظت از کلیه ها و کراتینین 5.67 معکوس، آنها باید سطح فعالیت کاهش و جلوگیری از خستگی.

3. نوشیدن چای گیاهی

برخی از چای های گیاهی دارند استفاده از افزایش ادرار و فیلتراسیون گلومرولی. بیشتر کلیه فیلترها در هر دقیقه، کراتینین سرم به منظور کاهش بیماران. این است که، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه می تواند به انتخاب چای گیاهی راست به نوشیدن یک فنجان در هر روز.

4. آیا یک حمام حمام و پا وجود دارد دارو

هر دو حمام و پا دارو می تواند گردش خون در سراسر بدن را بهبود بخشد، به طوری که جریان خون در کلیه نیز افزایش یافته است. سپس کلیه ها می تواند بیشتر مواد شیمیایی زباله، و کراتینین از بدن از بین بردن.

در واقع، بسیاری دیگر از درمان های طبیعی نیز می توانید به عقب بیماری مزمن کلیه و سطوح بالای کراتینین کمک کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ایمیل asya.yue@mail.ru .





:: برچسب‌ها: راه های طبیعی,حالت بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815