روش کنندگان برای درمان بیماری های مزمن کلیه مرحله 4 پارانشیم
نوشته شده توسط : rshaole

روش کنندگان برای درمان بیماری های مزمن کلیه مرحله 4 پارانشیمروش کنندگان برای درمان بیماری های مزمن کلیه مرحله 4 پارانشیم

بیماری مزمن کلیوی پارانشیم یک اصطلاح عمومی است که به آسیب پارانشیم کلیه اشاره است. در درمانگاه، بسیاری از بیماری ها مانند دیابت، فشار خون بالا، آسیب کلیه ها، سپرده از کمپلکسهای ایمنی، و غیره، همه می تواند این بیماری شود. خب، پس، آنچه از آخرین تکنیک برای درمان بیماری پارانشیم کلیه مزمن؟

این که آیا علت اصلی بیماری مزمن کلیه همراه با کلیه پارانشیم همیشه ایسکمی و فقدان اکسیژن اوضاع را به دقت است. این است که، عوامل مختلف باعث جریان خون کمتر در کلیه، که در آن سلول های ذاتی کلیه می تواند خون کافی، اکسیژن و مواد مغذی را از گردش خون نیست. بدون مواد مغذی کافی ذاتی در سلول های کلیه قادر به کار به تدریج است.

به عنوان فقدان خون و اکسیژن ماشه مستقیم از بیماری پارانشیم است، درمان باید قادر به افزایش جریان خون به کلیه باشد و تغذیه سلول های ذاتی کلیه. با توجه به این نیاز، نفرولوژیست ایجاد یک درمان موثر به نام طب میکرو چینی Osmotherapy.

تا به حال، چینی Osmotherapy پزشکی شده است برای چندین سال در درمانگاه استفاده نمی شود. از آنجا که دولت از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه از فردی به فرد دیگر متفاوت است، این درمان شامل صدها فرمول، اصلاح شده با بیماران شرایط پزشکی و مرحله پردازش. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، این درمان می تواند سه اثر عمده درمانی به ارمغان بیاورد.

1. افزایش جریان خون کلیوی: به عنوان درمان در خارج از طب چینی، ممکن است عروق خونی در سراسر بدن، و کلیه را گسترش دهد. به عنوان رگ های خونی گسترش، جریان خون افزایش می یابد.

2. نگه داشتن محیط داخلی پایدار: یک محیط داخلی با ثبات می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه ها جلوگیری و به طور موثر مدیریت علت.

3. شفا سیستم کلیه فوری: همان سلول های دیگر در بدن، سلول های کلیه و توانایی زخم خاص است. با این حال، زمانی که درجه آسیب برای توانایی بهبود خود، برخی از داروهای مورد نیاز برای بهبود این توانایی. با مواد مغذی به اندازه کافی و ظرفیت درمانی قدرتمند، سلول های دچار اختلال کلیوی می تواند به بهبود به تدریج دریافت خواهید کرد.

اگر شما علاقه مند در مورد استفاده از این طب چینی خارجی می باشد، شما می توانید اطلاعات دقیق پیدا کنید، ارسال پست الکترونیکی  asya.yue@mail.ru ، و یا تماس با خط تلفن 8631186954186.





:: برچسب‌ها: روش کنندگان برای درمان بیماری های مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: