فشار خون بالا می تواند به آتروفی کلیه منجر
نوشته شده توسط : rshaole

فشار خون بالا می تواند به آتروفی کلیه منجرفشار خون بالا می تواند به آتروفی کلیه منجر

فشار خون بالا می تواند به آتروفی کلیه منجر شود؟ در واقع، مدت زمان طولانی تحت فشار خون بالا ممکن است آتروفی کلیه شود، اگر درمان نشود، ممکن است نارسایی کلیه، اورمی باعث حتی.

چرا فشار خون بالا می تواند آتروفی کلیه می شود است؟

فشار خون بالا شروع می شود سیستم رنین-آنژیوتانسین و باعث انقباض عروق کلیه و کمبود اکسیژن در خون و کلیه ها، به طوری که کلیه ها به تدریج کاهش می یابد. بنابراین، برای بیمارانی که از فشار خون بالا برای مدت زمان طولانی رنج می برند، آنها مجبور به پرداخت توجه بالا به آن.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ها ناشی از آتروفی کلیه؟

کلیدی برای بهبود عملکرد کلیه رگ های خونی گشاد به بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها. پس از اکسیژن در خون و کلیه نوسازی خود کافی از سلول های آسیب دیده به سر گرفته می شود، یعنی بازگرداندن عملکرد کلیه.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند هدف از این به بازسازی بافت های آسیب دیده کلیه رسیدن به و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. اما صادقانه بگویم، آتروفی کلیه می تواند نمی تعمیر، چرا که این نکروز بافت نمی تواند بازیافت شود چرا که بیمار با بیماری کلیه، آتروفی کلیه، شما باید اقدام در موقع توقف پیشرفت نارسایی کلیه، به طوری که شما می توانید شانس برای به تاخیر انداختن، حتی.

اگر شما یک بیمار که در وضعیت مشابه است، و علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy دارو و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید و یا یک پیام را ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: فشار خون بالا,آتروفی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: