چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 8.4؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 8.4چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 8.4؟

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 8.4؟ به طور کلی، بیماران با کراتینین 8.4، دکتر آنها را به دیالیز توصیه خواهد کرد، به طوری که آنها می توانید زندگی بهتر است. اما، به عنوان شناخته شده است، دیالیز برخی از عوارض جانبی را، به طوری که برخی از بیماران می خواهید به آن اجتناب کنند.

چه عوارض جانبی دیالیز به ارمغان خواهد آورد؟

دیالیز مفید است، اما استفاده طولانی مدت از برخی از اثرات جانبی، که شامل فشار خون پایین، عفونت، گرفتگی عضلانی، خستگی، سردرد، تب، خارش، تهوع، کم خونی، عدم تعادل الکترولیتی، پریتونیت، فتق و بیماری های عفونی می شود، و به همین ترتیب .

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه؟

دیالیز برای بیماران نارسایی کلیوی پیشنهاد، به عنوان آن می تواند کمک به پاک کردن خون. همه ما می دانیم که کلیه ارگان مسئول فیلتر کردن خون و تولید ادرار است. در طول این فرایند، زباله های تولید شده در بدن ممکن است با مایع بیش از حد در ادرار به عنوان هر دو چاپ شده است. زمانی که کلیه ها تحت تاثیر و اختلال در عملکرد کلیه ها هدر که باید به کلیه فرستاده شده در خون تجمع می یابد.

بنابراین اگر ما می توانید برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه ها را پیدا کنید، بیمار ممکن است فرصتی برای زندگی بدون دیالیز است.

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، برای بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر است. بنابراین با این درمان، بیمار می تواند دیالیز کلیوی به تدریج اجتناب کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,چگونه برای کاهش کراتینین,نارسایی کلیه,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: