باید به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، دیالیز کراتینین 7.0 را در حال حاضر؟
نوشته شده توسط : rshaole

باید به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، دیالیز کراتینین 7.0 را در حال حاضرباید به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، دیالیز کراتینین 7.0 را در حال حاضر؟

باید به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، دیالیز کراتینین 7.0 را در حال حاضر؟ در واقع، اگر این کار را بسیاری از علائم را نشان نمی دهد، بیماران نیازی به آن را در حال حاضر، در غیر این صورت آنها فقط باید آن را بپذیرید. اما این بدان معنا نیست که دیالیز تنها گزینه برای این افراد است. بعد، اجازه دهید نگاهی به برخی از جزئیات بیشتر در مورد آن نگاه کنید.

چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار با یک کراتینین 7.0، و نشانه های شدید دیالیز را ندارد؟

شما می دانید، دیالیز می تواند کار کلیه ها که ممکن است برخی از سموم و مواد زائد از بدن استخراج را انجام دهید، به طوری که برای تسکین علائم بیماری های کلیوی و کمک به بیماران زندگی بهتر است. هنگامی که بیمار مصرف آن را متوقف و یا نمی خواهید به قبول شرایط بیماری خود است بدتر و بدتر، به طوری که آنها را به یک زندگی سخت را تجربه کنند. با این حال، دیالیز است تنها گزینه نیست، ممکن است از راه های دیگر برای کمک به بیماران برای خروج از این زمان دشوار است.

درمان های جایگزین دیالیز چیست؟

Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری های گیاهان سنتی طب چینی، می توان آن را یک جایگزین برای درمان دیالیز. با این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 7.0 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان بیماری های کلیوی؟

این می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، از طریق ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد عروق خونی و افزایش. گیاهان در این درمان تنظیم شده است، به طوری که پزشکان گیاهان مختلف برای بیماران با توجه به حالت خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,دیالیز,کراتین,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: