چگونه برای کاهش کراتینین بالا 10.9
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین بالا 10.9چگونه برای کاهش کراتینین بالا 10.9

روز به خیر! آیا شما چنین مشکلی که کراتینین بسیار بالا، چگونه به انجام داشته باشد؟ کراتینین 10.9 بسیار بالاتر از حد طبیعی است، بنابراین بیماران باید درمان سریع را موثر برای کاهش سطوح بالای کراتینین است. در ابتدا من به شما در مورد دلیلی برای کراتینین بالا است.

کراتینین خون بالا 10.9

به طور معمول، بیمار GFR (GFR) 90-125 میلی لیتر / دقیقه است. در این حالت، کلیه ها می تواند کراتینین از بدن به طور کامل حذف شده است. پس از آن، سطح کراتینین سرم خون در محدوده 0.5-1.1 mg / dl برای زنان، و 0.6-1.2 mg / dl برای مردان است.

اگر کلیه ها به طور جدی آسیب دیده، کراتینین در خون ساخت، و در نتیجه غیر طبیعی افزایش کراتینین سرم. در چین، کارشناسان بیماری های کلیوی نتیجه گرفت که بیماران با بیماری کلیوی مرحله اورمیک زمانی که سطح کراتینین سرم آنها بالاتر از 8.0 میلی گرم / دسی پیشرفت کرده است. 10.9 کراتینین بالا 8.0 از mg / dl، پس از آن باید بیماران بیماری کلیوی نشان می دهد به مرحله نهایی پیشرفت کرده است.

کراتینین خون بالا 10.9 هنوز هم می تواند قابل درمان است؟

در حال حاضر، غیر ممکن است به طور کامل درمان بیماری های کلیوی، مرحله نهایی است. دلیل این است که یک بخش از سلول های نکروتیک کلیه در این مرحله است. در حالی که طب مدرن و توسعه یافته شده است که بسیاری، ما قادر به صرفه جویی در سلول های نکروتیک و یا مرده در کلیه است. آنچه می تواند ما را برای حفاظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده و حفظ سلول های کلیه را تحت تاثیر قرار. بنابراین، حتی اگر ما می توانیم کلیه های آسیب دیده را از ریشه بهبود نمی یابد، ما می توانیم عملکرد کلیوی بیماران و سلامت عمومی خود را به طور موثر بهبود بخشد. تا زمانی که کلیه ها می تواند کار خود را موثرتر انجام دهید، سطح کراتینین بیماران به طور طبیعی کاهش می یابد.

اگر یک سطح بالای کراتینین 10.9 به دنبال برخی از عوارض جدی، بیماران می توانند تشویق به انجام دیالیز و یا روش های دیگر تمیز کردن خون می شود. به عنوان زباله بیشتر و بیشتر از سطح کراتینین خون در کاهش سرم حذف خواهند شد. طب چینی ممکن است به خوبی کاهش کراتینین، عملکرد کلیوی، و بازسازی.

برای صرفه جویی در کلیه، ما یک Osmotherapy به دارو یا تصفیه خون درمان میکرو چینی توصیه می کنم. اگر شما می خواهید، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال سوال به پست الکترونیکی ما  asya.yue@mail.ru ،  که برای تعیین درمان مناسب برای شما است.





:: برچسب‌ها: کراتینین بالا,کاهش کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815