میوه ها در مدیریت کراتینین بالا 10.86
نوشته شده توسط : rshaole

میوه ها در مدیریت کراتینین بالا 10.86میوه ها در مدیریت کراتینین بالا 10.86

درمان غذایی است یکی از بخش مهمی از درمان به منظور کاهش سطح کراتینین بالا 10.86، در حالی که میوه یک بخش اساسی از برنامه رژیم غذایی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. ما امروز در اینجا به برخی از میوه هایی که می توانید کنترل بالا کراتینین سرم کمک کند.

چه نوع از میوه ها می تواند به کاهش کراتینین بالا 10.86 کمک کند؟

سطح کراتینین بالا همراه با کاهش مقدار دفع کلیوی زیرا میوه که ممکن است مزایای زیر مجبور به کاهش سطح بالای کراتینین مفید هستند.

- تحریک کلیه ها تولید ادرار بیشتر

- محافظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده

- تنظیم فشار خون

- حفظ یک محیط داخلی پایدار

در این راستا، بیماران با سطوح بالای کراتینین ممکن است بعضی از میوه ها خوردند به بهبود وضعیت خود. با این حال، اغلب میوه ها سرشار از پتاسیم است، بنابراین بیماران باید با توجه به مصرف خود را از پتاسیم پرداخت، حاوی میوه، اگر آنها دارای سطوح بالایی از پتاسیم است.

میوه ها به منظور کاهش سطح بالای کراتینین 10.86

لیمو: این است که معمولا به عنوان یک آب یا نوشیدنی مصرف می شود. از آنجا که لیمو سرشار از ویتامین C است، می تواند کمک به حفاظت از بافت کلیه باقی مانده و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. از این نقطه، لیمو می تواند کمک به مدیریت سطح کراتینین بالا تا حدی.

گارنت: گزارش شده است که انار دارای خاصیت کاهش سطح کراتینین و گلومرولی افزایش میزان فیلتراسیون. علاوه بر این، میوه نیز می تواند کلیه را تحریک به حذف مایع بیش از حد، در نتیجه برای کنترل فشار خون بالا و ادم. این ممکن است به محافظت بافت کلیه باقی مانده عملکرد کمک کند.

زغال اخته: درست مثل زغال اخته، تمشک و توت فرنگی، زغال اخته همچنین برای بهبود بیماران کلیوی و پیشگیری از عوارض با کلیه مفید است.

بالا فقط چند میوه هایی که می تواند مقابله با کراتینین بالا 10.86 کمک کند. اگر شما می خواهید برای دریافت طب چینی، می توانید E asya.yue@mail.ru ارسال و یا اضافه کردن VK من (Asyayue). ما را خوشحال و برای به اشتراک گذاشتن با شما!





:: برچسب‌ها: کراتینین 10,مدیریت کراتینین بالا,میوه ها کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815