اگر سطح کراتینین 8.6-5.4 پس از دیالیز کاهش یافته است، به این معنی بیماری من به خوبی می گذرد؟
نوشته شده توسط : rshaole

اگر سطح کراتینین 8.6-5.4 پس از دیالیز کاهش یافته است، به این معنی بیماری من به خوبی می گذرداگر سطح کراتینین 8.6-5.4 پس از دیالیز کاهش یافته است، به این معنی بیماری من به خوبی می گذرد؟

دیالیز به عنوان یک درمان عمومی نارسایی کلیه، که می تواند به کاهش سطح کراتینین با صدور سموم اضافی را از خون منجر شود. اما ما نمی توانیم بگوییم که این بیماری به خوبی می گذرد و یا نه تنها با توجه به سطح کراتینین کراتینین از سطح بالاتر می توانید پس از قطع دیالیز است.

چگونه می توانید ما می دانیم که بیماری خوب است یا نه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ما نمی توانیم بگوییم که این بیماری به خوبی می گذرد و یا نه تنها در سطح کراتینین. اندازه گیری مهم دیگر این است که SCF حساس تر از کراتینین است.

شما می دانید که سطح کراتینین می تواند به دلیل عوامل بسیاری، اما سطح GFR می تواند عملکرد کلیه را منعکس طور مستقیم، به طوری که اندازه گیری دقیق تر عملکرد کلیوی. بنابراین، اگر سطح خود را از GFR بهبود یافته است، به این معنی که بیماری خود را پیشرفت است.

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، بنابراین هنگامی که بیماران توقف مصرف آن، این علائم یک سطح بالای کراتینین به عنوان یک نتیجه از بیماری های کلیوی ظهور خواهد کرد.

اگر شما می خواهید برای کاهش سطوح بالای کراتینین و به طور مداوم به منظور جلب بیماری های کلیوی، شما باید برخی از درمان های جایگزین است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: