می تواند بیمار را به نارسایی کلیوی مبتلا به یک بیماری جدی قلبی یک پیوند کلیه است؟
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند بیمار را به نارسایی کلیوی مبتلا به یک بیماری جدی قلبی یک پیوند کلیه استمی تواند بیمار را به نارسایی کلیوی مبتلا به یک بیماری جدی قلبی یک پیوند کلیه است؟

سلام، دکتر، من یک بیمار از نارسایی کلیه است، و من از بسیاری از علائم رنج می برد. من به تازگی کشف کرد که من یک مشکل جدی قلبی داشته باشد. من شنیده ام که بسیاری از بیماران با علائم مناسب برای پیوند کلیه است. من می خواهم بدانم، من نزدیک خواهد کرد؟

سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. به صداقت، این درست است، برای یک بیمار با علایم شدید، بیماری های قلبی و عروقی به ویژه، آنها مناسب برای پیوند کلیه است. بنابراین برای مورد شما من به شما توصیه به پیوند کلیه.

اما به عنوان یک بیمار، شما باید درمان را رها نمی کند چون شما هنوز هم یک شانس برای یک زندگی بهتر بدون عمل جراحی داشته باشد.

چه درمان می تواند کمک به بیمارانی که می توانید به پیوند کلیه برای زندگی بهتر دریافت نمی کنید؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر، لازم نیست به پذیرش یک پیوند کلیه، بهبود عملکرد کلیه خود. علاوه بر این، آن را هیچ اثر سوء را، به طوری که او می تواند به نارسایی کلیوی به طور طبیعی نظارت داشته باشند.

چه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی؟

این ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه های اسمومتر است. این درمان گیاهی، انواع گیاهان استفاده می شود، و آن را تا حد زیادی بر بیماری بیمار است. وجود دارد کاملا نه نوع نسخه، و هر یک از آنها شامل انواع گیاهان و برای دکتر بیمار ممکن است گیاهان مختلف مختلف به آنها تجویز کند، بنابراین برای دستیابی به اثر درمانی مورد نظر.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: