A0:  برخی از داروهای گیاهی می تواند بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه کمک
نوشته شده توسط : rshaole

برخی از داروهای گیاهی می تواند بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه کمکبرخی از داروهای گیاهی می تواند بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه کمک

مرحله 4 CKD (بیماری مزمن کلیه) به معنی کلیه ها به شدت آسیب دیده است. دیالیز برای بیماران در این مرحله مورد نیاز است. با این وجود، بدون درمان پزشکی فوری و مناسب در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه می تواند به نارسایی کلیوی در آینده نزدیک پیشرفت. چه داروهای گیاهی می تواند بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه کمک کند؟

داروهای گیاهی برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

طب سنتی چینی (TCM)، همچنین به عنوان شناخته شده گیاهان چینی برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است. آنها بسیار طبیعی و برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی موثر بودند. بعد از نزدیک به 30 سال پژوهش و عملکرد بالینی، کارشناسان ما را به بهترین محصولات چینی گیاهی برای بیماری مزمن کلیه پیدا کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ترکیب Meykan، حمام درمانی، حمام پا، سلول های بنیادی، درمان تصفیه خون، طب سوزنی، و غیره، همه از درمان خاص ما برای بیماری های مزمن کلیه است. من می خواهم به شما معرفی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. هر گونه سوال، شما می توانید یک ایمیل به ما در asya.yue@mail.ru ارسال و یا یک پیام را ترک.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در مقایسه با داروهای خوراکی ساده سنتی چینی، درمان بیماری های کلیوی می تواند به بیماران در یک زمان کوتاه درمان و روده و معده را تحریک نمی کند. در این روش درمانی است یک برنامه کاربردی خارجی در مناطق کلیه دو جانبه (نقاط طب سوزنی Shenshu) استفاده می شود. با روش اسمز و مویرگی مایع مواد تشکیل دهنده موثر می توانید به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند.

یک فرمول برای مشارکت در این درمان، به طور کلی شامل 4-13 نوع از گیاهان سنتی چینی است. آنها دکتر ما، مطابق با دولت خود را از طرح بیماری و درمان را برای بیمار انتخاب کرد. محصولات گیاهی که استفاده می کنیم، باید تابع از گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز است. بنابراین، کل گردش خون افزایش یافته و کلیه ها می تواند خون کافی و اکسیژن را به خوبی عمل دریافت خواهید کرد.

در حالی که بافت کلیه می تواند به درستی کار می کنند، زائد در خون را می توان مناسب فیلتر شده و علائم به طور کامل منتشر شد. ما اعتماد به نفس است که بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه می توانید دیالیز جلوگیری از و بهتر با درمان های گیاهی ما زندگی می کنند. اگر شما علاقه مند هستند، لطفا با ما تماس بگیرید!





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,داروهای گیاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815