A0:  آیا من نیاز به کراتینین دیالیز 6.75
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من نیاز به کراتینین دیالیز 6.75آیا من نیاز به کراتینین دیالیز 6.75

کراتینین سرم یک شاخص قابل اطمینان از عملکرد کلیه است. کراتینین 6.75 بسیار بالا است، به طوری که بیماران نیاز به برخی از درمان به منظور کاهش سطح خود را از کراتینین. دیالیز یک درمان موثر برای کاهش سطوح بالای کراتینین است. هر بیماران با کراتینین 6.75 نیاز به دیالیز؟

پاسخ این پرسش باید در شرایط بیمار بستگی دارد. اگر چه کراتینین یکی از شاخص های عملکرد کلیه است، آن است که تنها عامل است که برای تعیین بیماران با نارسایی کلیه باید دیالیز را شروع کنید.

علاوه بر سطح کراتینین، خروجی ادرار، فشار خون، درجه تورم از وضعیت قلبی و عروقی، و غیره، همچنین باید برای تعیین اینکه آیا بیماران شروع دیالیز یا نه در نظر گرفته شود.

اگر کراتینین بالا 6.75 بیماران همراه با فشار خون بالا، اسیدوز متابولیک، افزایش پتاسیم، ادم، و غیره، بیماران باید شروع به انجام دیالیز در اسرع وقت.

دیالیز نه تنها کاهش سطح بالای کراتینین بیماران، بلکه برای حل این مشکلات است. اگر بیماران می خواهید برای دریافت بهترین اثرات درمانی، بیماران می توانند برخی از درمان های جایگزین مانند تبادل پلاسما، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، جذب ایمنی، hemofiltration را، و به همین ترتیب. همه این را می کمک به بهبود کیفیت زندگی بیماران و به بیش از دیالیز است.

اگر بیماران تنها یک سطح بالای کراتینین بدون سایر عوارض جدی، آنها هنوز هم می تواند با موفقیت دیالیز اجتناب کنند.

اگر چه کراتینین 6.75 اندازه کافی بالا است، بیماران باید یک عملکرد کلیه هنوز هم خاص داشته باشد. در این حالت، آنها می توانند درمان های متعدد به عقب آسیب به کلیه ها و افزایش سطح خود را از عملکرد کلیه را انتخاب کنید. در درمان تصفیه درمانگاه، خون، چهار یک درمان، درمان با سلول های بنیادی مورد استفاده برای بازگرداندن ساختار کلیه فیلتر برای بیماران متفاوت است.

ترک بیشتر در مورد دولت خود را از بیماری در asya.yue@mail.ru ایمیل ما یا با ما تماس +8631186954186 بنابراین ما می توانیم شما برای اولین بار جواب بسیاری از کارشناسان در کلیه است که به شما کمک بزرگی به من بدهید





:: برچسب‌ها: دیالیز,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815