تفاوت طب چینی و غربی برای درمان بیماری کلیه چیست
نوشته شده توسط : rshaole

تفاوت طب چینی و غربی برای درمان بیماری کلیه چیستتفاوت طب چینی و غربی برای درمان بیماری کلیه چیست

تفاوت طب چینی و غربی برای درمان بیماری کلیه چیست؟ برای درمان بیماری های کلیوی، شما باید اول در پاسخ التهابی به کلیه های خود را متوقف کند. آن را دشوار است به عنوان طب غربی و طب چینی می تواند دست یابد.

طب غربی

در کشورهای غربی، آنها اغلب از هورمون، سرکوب سیستم ایمنی و یا استفاده برای کنترل پاسخ ایمنی، پس از آن متوقف کردن تولید مجتمع های آنتی ژن آنتی بادی. اما آنها می توانند مجتمع آنتی ژن آنتی بادی زودتر تولید را تمیز کنند.

پس از آن مجتمع آنتی ژن آنتی بادی آنتی بادی هستند و از بین بردن کلیه است. بنابراین، شما می توانید با استفاده از سرکوب سیستم ایمنی نمی متوقف شود.

هنگامی که شما را متوقف ایمنی در مجتمع آنتی ژن آنتی بادی افزایش خواهد یافت. با این حال، این کافی نیست. به طور معمول بیماری های کلیوی با واکنش سیستم دفاعی بدن التهاب یا رسوب آلبومین باعث شد. سپس کلیه ها آسیب دیده و یا آلبومین رسوب کمپلکس ایمنی در کلیه ها. با توجه به درمان در کشورهای غربی، آنها با استفاده از ACEI یا ARB دارو برای کنترل فشار داخلی از گلومرول، کاهش نشت پروتئین ادرار. اما می توان آن رسوب آلبومین در سلول های کلیه پاک نیست و تعمیر کلیه آسیب دیده.

طب چینی

استفاده از طب چینی به ترویج گردش خون و حذف رکود. کیسه بیرونی از گیاهان چینی، مواد فعال از گیاهان چینی می توانید از طریق کلیه مستقیم نقطه Shenshu نفوذ کرده و همراه با پیچیده ایمنی آنها را جدا و حمل آنها را به خارج از بدن. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه، تا پیچیده ایمنی و ماتریکس خارج سلولی است که توسط فیبروز کلیوی ناشی می توان از تخلیه شده است. پس ما می تواند GFR بهبود و عملکرد کلیه چین PCO.

در کوتاه مدت، طب غربی می تواند علائم و نشانه های بیماری های کلیوی در یک زمان کوتاه، کاهش و طب چینی می تواند مشکل از کلیه ها را حل به شکل ریشه آن است. بنابراین، اگر شما می خواهید برای دریافت بهترین اثر درمانی، شما باید برای در هر دو آنها نه فقط یک بستگی دارد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: