TCM برای کاهش کراتینین و نیتروژن اوره بالا 3.98 31
نوشته شده توسط : rshaole

TCMTCM برای کاهش کراتینین و نیتروژن اوره بالا 3.98 31 برای کاهش کراتینین و نیتروژن اوره بالا 3.98 31

هر دو کراتینین خون ازت اوره خون و (BUN)، یک شاخص قابل اعتماد از دولت از کلیه ها. کراتینین بالا و BUN 3.98 31 نشان می دهد بیماران کلیوی به طور جدی آسیب دیده اند. در سال های اخیر، بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به کلیه ترجیح می دهند به استفاده از طب سنتی چینی (TCM) به مدیریت مشکلات خود.

TCM از چین سرچشمه گرفته است. پس از هزاران سال، طب گیاهی چینی ثابت شده است که دارای خواص مختلف است. در مقایسه با طب غربی، طب سنتی چینی برای درمان بیماری مزمن کلیه است. دلیل این است که آنها می توانند محیط داخلی تنظیم و بهبود سلامت کلی بیمار است.

به عنوان TCM کمک به کاهش کراتینین و اوره نیتروژن 3.98 31؟

با توجه به دلیل اصلی برای سطح کراتینین بالا و اوره نیتروژن، ما دوست داریم که به ارائه درمان های زیر، که همه آنها در طب سنتی چینی است.

1. یک بطری مخلوط Meykan: ممکن است کمک به تنظیم گردش خون و کاوشگر کانال. این می تواند کمک به اطمینان حاصل شود مقدار کافی از خون و اکسیژن به سلول های ذاتی در کلیه و جلوگیری از بیماری کلیوی از بدتر شدن است.

2. یک دوز خوراکی از طب چینی: بسیاری از داروهای چینی ممکن است افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کمک کند، بنابراین بیماران می توانند این داروها به بهبود وضعیت خود را از کلیه ها است. (مشورت با دکتر آنلاین برای تعیین چه داروهای شما می توانید.)

3. نرم افزار خارجی از طب چینی: حمام دارویی، درمان فشرده سازی گرم، چرخه درمان طب سوزنی، و غیره، همه برنامه خارجی از طب چینی است. بیماران می توانند این درمان ها به منظور افزایش اثر درمانی ضبط دهان و دندان طب چینی استفاده کنید.

4. پا حمام: همانطور که توسط پزشکان TCM توضیح داد، هر ارگان و سیستم دارای یک نقطه مربوطه. از طریق acupoints تحریک Shenshu، مقدار دفعی کلیه ممکن است تا حدی افزایش یافته است.

به عنوان یک نتیجه، کلیه ها دفع بیشتر از کراتینین و اوره، کراتینین بالا و BUN 3.98 31 ممکن است به طور طبیعی درمان می شود. آیا می خواهید برای پیدا کردن اطلاعات دقیق در مورد طب چینی، تماس با خط تلفن +8631186954186 و یا ارسال به پست الکترونیکی ما asya.yue@mail.com ، به سرعت دریافت پاسخ شما می خواهید بدانید.





:: برچسب‌ها: BUN,کاهش کراتینین بالا,کراتینین 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: