درمان بیماری کلیوی پارانشیم منتشر
نوشته شده توسط : rshaole

درمان بیماری کلیوی پارانشیم منتشردرمان بیماری کلیوی پارانشیم منتشر

درمان بیماری های کلیوی پارانشیم منتشر تمایل به محافظت از پارانشیم کلیه و مدیریت عوارض بیماران است. از آنجا که بیماری کلیوی دشوار است به درمان، درمان باید به جنبه های مختلف باشد. آنها عبارتند از:

یک برنامه رژیم غذایی سالم

پارانشیم کلیه بخش مهمی از طرح درمان، که مسئول فیلتر کردن خون است. رژیم غذایی کلیه پسند می تواند کمک به کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیوی پارانشیم منتشر و کنترل عوارض مرتبط با کلیه. مشاوره عمده رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به بیماری پارانشیم کلیه در پروتئین در سدیم پایین و کم است. (یک برنامه رژیم غذایی دقیق برای برخی از بیماران باید در مورد وضعیت بیماری از بیماران بستگی دارد. به منظور به دست آوردن چنین رژیم غذایی، شما می توانید یک پیام را برای Asya.yue@mail.ru را ترک کنند.)

مدیریت خوب از عوارض

زمانی که فیلتر از کلیه ها آسیب دیده، آنها توانایی خود را برای حذف بیش از حد مایع، سموم، حفظ تعادل الکترولیت و اسید و باز، تنظیم فشار خون از دست بدهند. با شروع بیماری کلیوی پارانشیم منتشر، بیماران ممکن است فشار خون بالا، ادم، پروتئینوری، درد پشت، هماچوری و به همین ترتیب. پس از آن، آنها باید دکتر خود را انتخاب کنید داروهای مناسب و درمان به کنترل این عوارض مشورت کنید. این عملیات می تواند به بافت کلیوی محافظت می کند.

بهبود سریع اختلال کلیوی

اگر تعریف بیماران هنوز ادرار و عملکرد کلیه، آنها می توانند برخی از درمانها برای حفظ کلیه های خود را. میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی بر اساس طب سنتی چینی، و هیچ عوارض جانبی، به طوری که آن را هر گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کند. علاوه بر این، ممکن است جریان خون در کلیه را افزایش دهد و ترویج سیستم خود تعمیر کلیه ها. بنابراین، اختلال عملکرد کلیوی ممکن است به تدریج بهبود به دست آورد.

اگر شما به دنبال برای طرح درمان مناسب برای پارانشیم کلیوی شما ارائه شده به بگویید بیشتر در مورد سلامت شما و گزارش آزمون در ایمیل ما asya.yue@mail.ru . سپس شما می توانید مسیر درست را دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,بیماری را درمان کلیه,پارانشیم منتشر ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: