A0:  علائم BH منعکس
نوشته شده توسط : rshaole

1علائم BH منعکس. تاریخچه بیماری و علائم در زنان جوان شایع تر هستند، این بیماری است جدی نیست، بدون پروتئینوری (<2.5 گرم / روز)، و یا هماچوری، ادم، فشار خون بالا. اکثر بیماران پروتئینوری، سلول های سفید خون قرمز در ادرار، لوله ادرار، و یا سندرم نفروتیک، همراه با ادم، فشار خون بالا و یا نقص عملکرد کلیه، شب ادراری شایع تر است. شروع سریع تعدادی از موارد، زوال سریع عملکرد کلیوی. بیشترین آسیب کلیوی با تب، ورم مفاصل، خارش پوست و سایر علائم کلیوی از بیماری شدید به سرعت به قلب، ریه ها، کبد، خون تشکیل اندام و اندام های دیگر گسترش، و همراه با تظاهرات بالینی مربوطه رخ می دهد. تقریبا 1/4 از بیماران اولین تظاهر بیماری کلیوی. برای زنان در سن باروری باید بازرسی منظم از بیماری کلیه و بیماری های مرتبط با پارامترهای سرمی باشد. با اشاره به معیارهای تشخیصی برای لوپوس سیستمیک اریتماتوز 1982 کالج روماتولوژی آمریکا تاسیس شد.

2.Ekspertiza نشان داد فاز حاد تب شایع تر است. بسیاری از بیماران از کم خونی رنج می برند. اریتم پروانه و صورت تغییرات مشخصه. همراه با تورم مفاصل، ریزش مو، خارش پوست، سوفل قلبی یا پلورال پریکارد، بزرگی کبد و طحال، لنفادنوپاتی، و درجات مختلفی از ادم یا مایع پلور، و غیره.

این جزئیات از مکانیسم برای مدیریت علائم و متوجه شد که اگر شما هر گونه سوال در مورد درمان بار ویروسی می تواند در مشاوره آنلاین و تبادل کارشناسان را کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: علائم منعکس ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815