در حال حاضر، درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

در حال حاضر، درمان نارسایی کلیهدر حال حاضر، درمان نارسایی کلیه

در گذشته، دیالیز و پیوند کلیه است همیشه یک گزینه، تنها راه برای درمان نارسایی کلیه است. با این حال، دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و عوارض جانبی. پیوند کلیه یک خطرناک و گران است. در واقع، برخی از درمان های طبیعی برای شکست فعلی کلیوی وجود دارد. در اینجا معرفی مختصری است.

طب سنتی چینی

اول از همه، طب سنتی چینی برای قرن ها شده استفاده می شود. بسیاری از آنها گیاهان هستند، بنابراین آنها نیز "علف" است که بسیار طبیعی به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نامیده می شود. علاوه بر این، ما باید بیش از 30 سال کار بالینی و ما می دانیم که بهترین درمان برای یک نوع خاص از بیماری کلیه است.

در مرحله دوم، درمان TCM بیماری کلیوی به علت زمینه ای. مواد تشکیل دهنده موثر گیاهان سنتی چینی تابع از ضد انعقاد، ضد التهاب و تخریب تاخیر خون شاهرگ ماتریکس خارج سلولی، که موجب افزایش گردش خون کل. بنابراین، سلول های کلیه ممکن است خون و اکسیژن کافی به درستی کار نکند به دست آورد.

درمان های رایج پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام درمانی، حمام پا، تصفیه خون درمان و سلول های بنیادی. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید به ما ایمیل و یا ترک یک پیام در زیر.

استم سل تراپی

سلول های بنیادی تمایز نیافته سلول های بیولوژیکی می باشد. آنها سلول اصلی در بدن ما هستند و به نام "سلول جهانی". هنگامی که آنها بدن از طریق تزریق داخل وریدی وارد کنید، آنها را می توان به کثرت از عملکرد دیگر سلول تقسیم شده است. آنها می توانند کمک به بازگرداندن سلول های کلیه و آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه است. در بیمارستان ما، بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، ما به طور عمده از دو نوع سلول های بنیادی: سلول های خون بند ناف و سلول های بنیادی مزانشیمی.

همانطور که در بالا ذکر شد، بیماران درمان؟

درمان های گیاهی چینی سنتی هستند که از ویژگی های درمان ما و در بیمارستان ما تنها در دسترس هستند. بیمارستان ما در چین واقع شده است. به منظور درمان بیماران بهتر، ما آنها را دعوت به آمدن به چین برای درمان. ارسال به پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru ما، و یا تماس با دکتر آنلاین است.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815