طب سوزنی می تواند به بازسازی عملکرد کلیه کمک
نوشته شده توسط : rshaole

طب سوزنی می تواند به بازسازی عملکرد کلیه کمکطب سوزنی می تواند به بازسازی عملکرد کلیه کمک

بهبود عملکرد کلیه بسیار مهم و فوری است که برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و نارسایی کلیه است. در اکثر کشورهای غربی، درمان استروئید به طور گسترده ای استفاده می شود به تخفیف علایم است. در چین، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، ما به طور عمده استفاده از درمان های طبیعی طب چینی سنتی (TCM). اینجا ما در مورد عملکرد طب سوزنی کمک کلیه صحبت کنید.

1. طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی بخش مهمی از طب سنتی چینی است و برای هزاران سال انجام می شود. باور ما این است که درمان می تواند کمک به بهینه سازی عملکرد اندام. این است که در این تئوری که انرژی به نام چی جاری و در اطراف بدن شما به همراه آهنگ است. اگر می خواهید بدانید که آیا شما می توانید او را و یا استفاده کنید، لطفا ارسال تست گزارش Asya.yue@mail.ru و ما را به طرح درمان فردی فراهم می کند.

2. چگونه آن را کمک به عملکرد کلیه؟

- رگهای خونی را گشاد و گردش خون را افزایش می دهد

از طریق انتشار از رکود، طب سوزنی برای لایروبی نصف النهار و افزایش گردش خون افزایش جریان خون و عرضه کلیه مفید است. در دولت، برخی از علائم و نشانه های بیماری های کلیوی، مانند درد، بی حسی، تورم، فشار خون بالا می تواند به خوبی کنترل شده، و یا حتی امداد.

- کاهش فشار خون بالا

فشار خون بالا (فشار خون بالا) یکی از علل منجر به آسیب کلیوی است. مدیریت فشار خون در جلوگیری از آسیب به کلیه ها مهم است. طب سوزنی می تواند کمک به کنترل آن، به دلیل نقاط طب سوزنی خاصی است که کمک های کنترل و تثبیت فشار خون است.

- تقویت سیستم ایمنی بدن

بلند مدت و یا آسیب های جدی به کلیه ها بر سیستم ایمنی بیماران. سیستم ایمنی بدن را می توان با طب سوزنی تقویت شده است. و یک سیستم ایمنی قوی برای پیشگیری از بیماری های دیگر مفید است.

از طریق تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانید ببینید که طب سوزنی می تواند کمک به درمان بسیاری از بیماران ناراحتی. در حالی که به اندازه کافی برای آسیب به طور کامل جدی نیست. اگر او می تواند با Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی و یا سلول های بنیادی کار می کنند، اثر درمانی بهتر خواهد بود.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,طب سوزنی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: