بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه از نیجریه
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه از نیجریهبیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه از نیجریه

نام: Opueka کشی

کشور: نیجریه

سن: 50 سال

جنسیت: مرد

تشخیص: بیماری مزمن کلیوی (CKD)، بیماری کبد، فشار خون بالا.

وضعیت قبل از درمان

"من یک سابقه خانوادگی فشار خون بالا، و من با او برای سال های بسیاری زندگی می کردند. فشار خون بالا دشوار است کنترل. دکتر به من گفت و من می دانستم که فشار خون بالا است. و به محض فشار خون 220/120 است. این وحشتناک است، گفت: "Opueka. فشار شدید خون بالا خود چشم انداز خود را تحت تاثیر قرار و او را با سردرد و سرگیجه غیر قابل تحمل از زمان به زمان به سمت چپ.

آن، محکوم به نظر می رسید Opueka کشی کشف کرد که او ادرار کف آلود در سال 2005 بود و او به بیمارستان برای آزمایش ادرار فرستاده شد، و او با بیماری مزمن کلیه تشخیص داده شد. "پزشکان فکر آن بود فشار خون بالا قوی من کلیه من تحت تاثیر قرار!" Opueka کشی گفت.

"هیچ درمانی وجود ندارد، به جز دیالیز یا پیوند کلیه. من می دانم که روشن است. من نمی خواهم برای تمبر صبر کنید." Opueka کشی با خدمات کلیه در چین برای یک شب آمد. "من می بینم که آنها بسیاری از درمان های انتشار برای مشکلات کلیوی در اینترنت، بنابراین من برای با من تماس خدمات به مشتریان خود، دکتر آنلاین. خوشبختانه، من به اینجا آمدند."

شروع درمان: 2012 مه 29

درمان: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، 3 بار / روز، 45 دقیقه / زمان سلول های بنیادی، ماساژ، و غیره

شرایط پس از درمان

"سرگیجه به صورت گرما رخ می دهد توسط آنفلوانزا جدی است. گاهی اوقات آن را حتی بهتر در حالی که گاهی بدتر. من نمی تواند ایستادن در یک حالت وحشتناک."

سردرد و سرگیجه پس از شروع درمان به طور قابل توجهی رها شدند. "Hemofiltration لازم برای بیمار است، چون شما می دانید، ساختمان سموم در بدن او در حال حاضر به یک سطح بسیار بالا است. ما باید آنها را آزاد کند و ایجاد یک محیط مساعد برای حیوانات، نه تنها میکرو چینی پزشکی و ایمونوتراپی است."

هنگامی که صحبت کردن در مورد خدمات، Opueka کشی بسیار خوشحال بود. "خدمات در اینجا بسیار خوب است، نه فقط به درمان آنها است. شما می دانید، آن را به یک سفر طولانی را از کشور من در اینجا، ساعت نوزده و نیم و در مجموع، از Kano به قاهره، از قاهره به پکن، و سپس به بیمارستان. من کمی نگران بود که قبل از سفر. آنها به من در فرودگاه در پکن را برداشت. خدمات خود را ساخته شده همه کسانی که آسان تر برای من. "

"برای در حال حاضر من، من می خواهم این نوع از مصاحبه قبلی که اولین شما یک وضعیت بیماری بد است. اما شما در حال حاضر چگونه من را تغییر داده اند می توانید ببینید. کاملا تغییر کرده است. بنابراین من از خدای من، خدا، این افراد، آنها به من تعلق بسیار خوب! من برای شما آرزوی موفق باشید! گفت: "کشی Opueka.





:: برچسب‌ها: سابقه بیمار,بیماری مزمن کلیه,بیماری کبد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: