A0:  با استفاده از TCM برای کاهش کراتینین بالا 10.79
نوشته شده توسط : rshaole

با استفاده از TCM برای کاهش کراتینین بالا 10.79با استفاده از TCM برای کاهش کراتینین بالا 10.79

به طور کلی، افزایش کراتینین سرم در سرم است که نزدیک به کاهش عملکرد کلیه در ارتباط است. سطح بالای کراتینین 10.79 خطرناک به دلیل از دست دادن شدید عملکرد کلیه است. با طب چینی سنتی (TCM) می تواند کمک به مقابله با مشکلات کلیوی، برخی از بیماران می خواهید به استفاده TCM برای کاهش کراتینین خود را بالا 10.79.

طب سنتی چینی

بسیاری از مردم به اشتباه بر این باورند که تنها TCM طب گیاهی چینی دهان، به طوری که آنها فکر می کنم که TCM چنین اثر بزرگ در کاهش کراتینین و بهبود بیماری کلیوی بازی نمی کند. در واقع، TCM نه تنها شامل کلامی از گرفتن طب چینی، بلکه حمام درمانی، طب سوزنی، درمان فشرده سازی گرم، حمام پا و غیره. ترکیبی از این تکنیک می تواند بسیار به بهبود سلامت کلی از بیماران و تعمیر سلول های آسیب دیده در کلیه.

عنوان استفاده می شود TCM کاهش سطح کراتینین بالا؟

همانطور که در بالا نشان داده شد، سطح بالای کراتینین و در نتیجه صدمه به کلیه ها. TCM می تواند کمک به درمان بیماری های کلیوی از ریشه با مزایای زیر است.

- عادی گردش خون: گردش خون نرمال می توانید یک مقدار کافی از خون و اکسیژن به سلول های ذاتی کلیه ارائه، تا که به ارائه مواد مغذی به اندازه کافی برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده.

- توانایی خود شفا فوری سلول های کلیه آسیب دیده: درست مثل سلول های دیگر، سلول های کلیه و توانایی های خود شفا است. با این حال، اگر میزان آسیب توانایی سلول های درمانی، برخی داروهای مورد نیاز برای القاء این توانایی.

- افزایش میزان فیلتراسیون کلیوی: سرعت افزایش می یابد فیلتراسیون کلیوی، کراتینین بیشتر می تواند از بدن توسط کلیه ها حذف شده است. پس از آن، بیماران می توانند کاهش آشکار خود را در کراتینین 10.79 پیدا کنید.

در نتیجه،

اگر چه BMT می تواند کمک به کاهش سطح بالای کراتینین آشکار دارو تجویز می شوند باید در حالت بیماری از بیماران بیش از کراتینین بستگی دارد. اگر شما می خواهید، شما می توانید با ما بیشتر در مورد سلامت خود را بگویید. بنابراین، می توان این دارو برای شما مفید توصیه می شود.

ایمیل من: asya.yue@mail.ru

خط تلفن: + 86311-86954186

VK ID: Asiayue





:: برچسب‌ها: کاهش کراتینین بالا,با استفاده از TCM,کراتینین 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815