چگونه برای کاهش کراتینین 8.0 برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش کراتینین 8.0 برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیهچگونه برای کاهش کراتینین 8.0 برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

کراتینین زباله بومی خود است که توسط عضلات تولید شده است. برخی از آنها را می توان جذب، دیگر ممکن است در کلیه تخلیه. بنابراین، می توان گفت، کراتینین دارای روابط نزدیک با عملکرد کلیه ها. هنگامی که شما پیدا کراتینین خود را بالاتر از تعداد طبیعی، به این معنی که کلیه های شما آسیب دیده است. بعد، من برخی از اطلاعات در مورد چگونگی کاهش 8.0 برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به اشتراک بگذارید.

کراتینین 8.0 برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه چیست؟

من به شما بگویم که کراتینین 8.0 به عنوان بالا برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی hronchechkoy هستم. مطابق با سطح کراتینین، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم شده است.

مرحله 1: SCR <133 میلی مول / L

مرحله 2: 177 میلی مول / L> SCR> 133 میلی مول / L

مرحله 3: 442 میلی مول / L> SCR> 186 میلی مول / L

گام 4: 707 میلی مول / L> SCR> 443 میلی مول / L

مرحله 5: SCR> 708 میلی مول / L

بنابراین، از آن، شما باید درک کنند که چرا من گفت که کراتینین 8.0 تا برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه جدی است. از آنجا که این بدان معنی است که وضعیت بیماران با بیماری مزمن کلیه رو به وخامت برای پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله.

چگونه برای کاهش کراتینین 8.0 برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

به منظور کاهش سطح کراتینین، حمام چینی دارویی بنابراین مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه. وان به مواد مخدر وجود traditsinonnye طب چینی، است که هزاران سال از تاریخ در چین است. در این روش درمانی شامل انواع مختلف گیاهان دارویی چینی است که در طبیعت رشد می کنند، به طوری که آنها صرفا در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه طبیعی است. ما باید گیاهان برای مدت زمان طولانی جوش، به طوری که عواقب پزشکی را می توان به طور کامل منتشر شد. پس از غوطه ور شدن در داغ بیماران داروها وان منافذ می توانید به طور کامل باز، به طوری که می توانید پزشکی چینی قطعات آسیب دیده برسد. در همان زمان، بیماران ممکن است عرق، برخی از کراتینین را از بدن تخلیه می شود.

در کمک حمام دارویی چینی ما، کراتینین 8.0 در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت. اگر شما هم حمام پزشکی چینی ما را امتحان کنید، شما می توانید ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال، و یا تماس با خط تلفن +8631186954186، و یا ترک یک پیام در زیر. ما درخواست شما ظرف 24 ساعت جواب خواهد داد.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,کراتینین,کاهش کراتینین 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: