80 درصد از عملکرد کلیه آسیب دیده است: چگونه می توانید کنترل
نوشته شده توسط : rshaole

8080 درصد از عملکرد کلیه آسیب دیده است: چگونه می توانید کنترل درصد از عملکرد کلیه آسیب دیده است: چگونه می توانید کنترل

توابع از کلیه از دست داده اند نشان می دهد 80٪ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه افزایش یافت. اگر به طور مداوم در حال توسعه، بیماران نارسایی مرحله انتهایی کلیه در دراز مدت داشته باشد. بنابراین، برای مدیریت بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی در موقع لازم است.

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، بسیاری از سلول های ذاتی کلیه ها آسیب دیده و یا سلول های نکروزه و بخش کوچکی از کلیه ها کار درستی است. در این مورد، بیماران باید برخی از درمان را به عقب آسیب به کلیه ها و حفاظت از پارچه های عملکرد کلیه باقی مانده.

حتی اگر از علل عمده مزمن تغییرات بیماری کلیه از فرد به فرد، علل فوری هستند کمبود خون است که جریان به کلیه است. فقدان سلول های خون و اکسیژن باعث کلیه برای تبدیل شدن به آسیب دیده و یا نکروز به تدریج. از این نقطه، درمان موثر باید قادر به ارائه تغذیه و اکسیژن کافی به کلیه ها می شود.

با توسعه طب مدرن، کارشناسان در کلیه می خواهم به معرفی "چهار اصل" از درمان است. (برای تعیین اینکه آیا شما می توانید این درمان را، شما می توانید یک دکتر در اینجا از بیمارستان در نفروپاتی شیجیاژوانگ مشورت کنید. شما می توانید یک پیام به پست الکترونیکی ما ارسال asya.yue@maill.ru).

1. Meykan مخلوط: این دارو ثبت اختراع چینی می تواند کمک به بهبود گردش خون بدن، الت تنقیه قنات و کانال و تنظیم سیستم های داخلی بدن. این می تواند کمک به اطمینان حاصل شود محیط داخلی خوب برای بدن است.

2. درمان فشرده سازی گرم: با توجه به نظریه TCM، هر عضو دارای یک نقاط طب سوزنی مربوطه بر روی پوست و نقاط طب سوزنی Shenshu مربوط به کلیه ها است. خط درمان کمپرس گرم فقط یک درمان، که می تواند با تحریک نقاط کلیه Shenshu بهبود و سرعت بخشیدن به کار داروهای خوراکی است.

3. دهان و دندان طب گیاهی چینی: پزشکان داروهای سمت راست به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده بر اساس دولت بیماری بیمار تجویز کند. در این دستور غذایی است که با تغییر در وضعیت بیمار را تغییر دهید.

4. پا حمام: این یکی از قدیمی ترین درمان از طب سنتی چینی است، و می تواند کمک به بهبود وضعیت کلیه در بیماران مبتلا به مرحله بیماری مزمن کلیوی 4 و بازگرداندن سلول های آسیب دیده در کلیه.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,80 درصد از عملکرد کلیه,آسیب عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: