درمان بیماری های مزمن کلیه در مرحله 4: چگونه آن را کاهش سرعت
نوشته شده توسط : rshaole

درمان بیماری های مزمن کلیه در مرحله 4: چگونه آن را کاهش سرعتدرمان بیماری های مزمن کلیه در مرحله 4: چگونه آن را کاهش سرعت

برای بیماران در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، طرح درمان مناسب می تواند پیشرفت بیماری مزمن کلیه در نارسایی کلیوی کند، و یا حتی به طور موثر آسیب به کلیه ها معکوس می باشد. از این نقطه، ما می دانیم چقدر مهم یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به مرحله بیماری مزمن کلیوی 4 است.

در زیر گزینه های درمانی چند، معمولا برای درمان مرحله بیماری مزمن کلیوی 4 استفاده می شود. اگر شما نیز از این بیماری رنج می برند، شما می توانید وضعیت بیماری خود را با دکتر آنلاین و یا پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru توصیف می کنند. بنابراین، کلیه کارشناسان در اینجا می توانید به شما کمک کند تعیین که یکی از بهترین این است که تغییر به بیماری کلیوی خود را.

1. بیماریهای دهان غربی

طب غربی به طور گسترده ای برای درمان انواع اختلالات، به ویژه حاد بیماری، تروما و سرطان استفاده می شود. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، طب غربی است که عمدتا گرفته شده برای کنترل نشانه ها و عوارض بیمار، مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، کم خونی، ادم، و غیره، اما این داروها می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. علاوه بر این، برخی از مواد افزودنی نیز برای درمان کمبود ویتامین یا کمبود مواد معدنی گرفته شده است.

2. دهان و دندان طب چینی

در مقایسه با طب غربی، طب چینی خوبی برای درمان بیماری های مزمن و سیستم کنترل داخلی بدن است. البته، برخی از داروهای چینی نیز ممکن است به کنترل علائم بیماران کلیوی کمک کند. به عنوان مثال، تاک خدا رعد و برق در کنترل بیماران پروتئینوری موثر است. با این حال، طب چینی ممکن است یک زمان نسبتا طولانی برای کار با از طب غربی نیاز دارند.

3. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

بر اساس طب سنتی چینی، این درمان موضعی استفاده می شود. با کمک دستگاه های اسمزی، مواد تشکیل دهنده موثر به طور کامل نابود طب چینی می تواند ضایعات کلیوی به طور مستقیم رسیدن. بنابراین، به منظور کاهش مدت زمان طب چینی موثر است. علاوه بر کاهش علائم بیماران، این درمان همچنین می توانید بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده، برای محافظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده و صدمه به کلیه معکوس کمک کند.

بالا یک مرور کلی از 5 درمان برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مرحله 4 است. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از آنها، شما می توانید به طور مستقیم مشورت با ما.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,در مرحله 4,درمان بیماری های مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815