بیماری مزمن کلیوی با سطح کراتینین 4.5، چگونه آن را درمان کرد؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری مزمن کلیوی با سطح کراتینین 4.5، چگونه آن را درمان کردبیماری مزمن کلیوی با سطح کراتینین 4.5، چگونه آن را درمان کرد؟

بیماری مزمن کلیوی با سطح کراتینین 4.5، چگونه آن را درمان کرد؟ شما می دانید، سطح کراتینین یکی از شاخص های بیماری های کلیوی و به زودی به عنوان آن می رود بالا است، از محدوده نرمال، این نشان می دهد که 60 درصد از عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. از آنجا که یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید با توجه به سطح خود را از کراتینین بیشتری پرداخت.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

برای درمان این بیماری، ما اول باید خون خود را پاک. بیش از حد بسیاری سموم و عوامل التهابی در خون، که منجر به آسیب بیشتر به کلیه ها وجود دارد. در طب غربی، همودیالیز می تواند تنها یک مولکول کوچک سموم را حذف کنید، مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک است. سموم مولکول های بزرگ به عنوان هموسیستئین پروتئین رتینول اتصال در خون باقی می ماند و باعث آسیب جدی تر است.

در مرحله دوم، به منظور تمیز کردن سموم و کمپلکسهای ایمنی سپرده در رگ های خونی، و کلیه ها، ما از طب گیاهی چینی استفاده کنید. مواد فعال از گیاهان چینی را می توان با ترکیب پیچیده ایمنی آنها را جدا و حمل آنها را به خارج از بدن. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد به بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها، با این حال پیچیده ایمنی و ماتریکس خارج سلولی، که منجر به فیبروز کلیوی می تواند دفع می شود.

گام سوم این است که تنظیم سیستم ایمنی بدن و به عنوان مکمل چی و خون به طوری که برای فعال شدن خود تجدید سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی می تواند بیمار کمک به کاهش کراتینین سرم. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: