کراتینین 6.7 که بیماری کلیوی، چگونه برای درمان؟
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 6.7 که بیماری کلیوی، چگونه برای درمانکراتینین 6.7 که بیماری کلیوی، چگونه برای درمان؟

کراتینین 6.7 که بیماری کلیوی، چگونه برای درمان؟ سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، و آن را با بسیاری از مردم در ارتباط است. سپس، هنگامی که سطح کراتینین به 6.9، است که بیمار باید انجام شود؟ که ممکن است آن را کاهش دهد درمان؟

کراتینین 6.7 بدان معنی است که بیماری کلیوی؟

در درمانگاه، زمانی که سطح کراتینین 6.7، این بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر در بیماری کلیوی مرحله چهارم با اختلال متوسط ​​کلیوی. به طوری که بیمار Dolen اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است. اگر این بیماری است خارج از کنترل، آن را می توانید به اورمی در یک زمان کوتاه، توسعه و پس از آن مردم دیالیز یا پیوند کلیه است.

چه درمان می تواند کراتینین 6.9 در کلیه را کاهش می دهد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از افراد خواهد دیالیز است. در واقع، برای مردم کراتینین 6.7، آنها باید را ندارد که در حال حاضر، برخی از درمان های دیگر که می توانید آنها را زندگی می کنند بهتر و طولانی تر بدون دیالیز کمک کند وجود دارد. در میان آنها Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی موثر ترین راه افزایش رگ های خونی، ضد التهاب، ضد ضد انعقاد و لخته، آن را می توانید آسیب به بافت کلیه تعمیر و محافظت از بافت باقی مانده از آسیب بیشتر است. بنابراین، میکرو Osmotherapy پزشکی طب چینی می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، به طوری که برای درمان این بیماری است. زمانی که بیماری در حال پیشرفت است و همچنین، علائمی مانند سطوح بالای کراتینین به عنوان یک نتیجه از بیماری های کلیوی با هم ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های کلیوی,بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: