سطح بالایی از کراتینین 8.6 است بدون دیالیز کاهش می یابد
نوشته شده توسط : rshaole

سطح بالایی از کراتینین 8.6 است بدون دیالیز کاهش می یابدسطح بالایی از کراتینین 8.6 است بدون دیالیز کاهش می یابد

سطح کراتینین میتوان نشان داد که شرط کلیه در صورتی که سطح کراتینین افزایش یافته است، این بدان معنی است که عملکرد کلیه است در حال حاضر از دست داده و کلیه ها نمی توانند به خوبی کار. بیماری های کلیوی بر اساس سطح کراتینین را می توان به پنج مرحله تقسیم می شوند، کراتینین 8.6 آن را در مرحله نهایی نارسایی کلیوی، به عنوان مثال گام اورمی بود.

در این مرحله، وضعیت بسیار جدی است، چرا که کلیه نمی تواند عملکرد درستی، و بسیاری از سموم و مواد زائد می تواند دفع می شود، به طوری که باعث بسیاری از علائم مانند تهوع، استفراغ، کم خونی، ادم، فشار خون بالا و به همین ترتیب. سطح بالای کراتینین نیز یکی از علائم آشکار از همه این علائم بر بیماری های کلیوی زندگی بیمار. بنابراین، چگونه برای کاهش کراتینین و درمان بیماری های کلیوی؟

به طور کلی، بیماران دیالیز را به دلیل دیالیز موثر و رایج است، می تواند کمک بیماران کلیوی به سرعت حذف سموم و مواد زائد از بدن برای کاهش کراتینین و کاهش بیماری است، اما به تنهایی دیالیز طور موقت می تواند به بیماران کمک و نمی تواند زخم التیام یابد بیماری های کلیه، پس از سموم و مواد زائد دیالیز دوباره در بدن تجمع می یابد، به طوری که بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نمی خواهید به دیالیز است.

وجود دارد درمان های دیگر ممکن است کراتینین را کاهش دهد و درمان بیماری کلیه بدون دیالیز؟

در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است، زیرا می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما شده است از جمله درمان شناخته شده است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,نارسایی کلیه,بدون دیالیز,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: