A0:  چگونه برای درمان کراتینین بالا و اوره در بیماری های کلیوی بالا
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان کراتینین بالا و اوره در بیماری های کلیوی بالاچگونه برای درمان کراتینین بالا و اوره در بیماری های کلیوی بالا

پدر من یک بیمار از بیماری کلیوی بود و سطح کراتینین او افزایش یافت و به 4.5. دکتر به ما گفت که سطح اوره و نیز بسیار بالا است. این است که بسیار جدی است؟ چگونه برای درمان؟

این بسیار جدی برای بیماران با سطوح bolzeni کلیه بالای کراتینین و اوره است؟

برای دولت از پدر خود و سطح کراتینین 4.5 و سطح اوره خود نیز بالا است، این بدان معنی است که بیش از 50٪ از نفرون آسیب دیده اند و بسیاری از مواد سمی در بدن تجمع می یابد درونی وجود دارد.

این سموم، در حال اجرا در مویرگ خون او، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها از طریق گردش خون می شود، آن را به نام "لکه خون"، آن را می تواند کلیه در داخل سلول های آسیب زمانی که سلول های آسیب دیده، آن خواهد بود که تمرکز، شما هیچ گونه علائم دیگر در این مرحله . پس از سلول های آسیب دیده تا 50 درصد، به این معنی که عملکرد کلیه ها آسیب دیده، علائم تر، مانند کراتینین بالا، فوم ادرار، درد پشت، اوره بالا، ضعف، و غیره وجود دارد ظاهر خواهد شد به محض این که 75 درصد خواهد وضعیت در نارسایی کلیوی توسعه، به عنوان بیمار خواهد شد بسیاری در این مرحله رنج می برند. آخرین بار به حرکت به 90٪، آن را باید اورمی باشد. خوشبختانه، دولت از پدر خود را در فاز مخالف به موقع تمیز کردن سموم و آسیب دیده را ترمیم سلول، وضعیت خود را می توانید لغو شود. بدون درمان، وضعیت خود بدتر و بدتر است.

چگونه برای درمان سطوح بالای کراتینین و اوره در بیماری های کلیوی است؟

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید کمک به بیماران بیماری کلیوی که در مراحل اولیه هستند به یک شانس برای متوقف کردن، حتی بیماری معکوس می باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,چگونه برای کاهش کراتینین,کراتینین,نارسایی کلیه,بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815