درمان های دیگر وجود دارد برای مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD)، به جز دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

درمان های دیگر وجود دارد برای مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD)، به جز دیالیزدرمان های دیگر وجود دارد برای مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD)، به جز دیالیز؟

درمان های دیگر وجود دارد برای مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD)، به جز دیالیز؟ تحت شرایط عادی، دکتر توصیه می شود بیماران به دیالیز ESRD، می تواند کمک به بیماران برای زندگی بهتر در دوره است. اما شما را نمی دانم دیالیز طولانی مدت خواهد برخی از عوارض جانبی را، علاوه بر این، این درمان می تواند در پیشگیری یا تاخیر توسعه بیماری کلیه، تا مردم به دنبال درمان های دیگر برای شکست کلیوی end-stage.

درمان های دیگر برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه وجود دارد؟

برای بیماران مبتلا به ESRD، آنها را از بسیاری از علائم رنج می برند، به طور جدی کیفیت زندگی تاثیر می گذارد، بنابراین، درمان این بیماری، لازم است به از بین بردن این علائم است. اما باید آگاه باشید که علت این علائم کمتر است عملکرد کلیوی، بنابراین درمان باید قادر به بهبود عملکرد کلیه باشد. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نیازهای نوآوری طب سنتی چینی است، به طوری که آن می تواند جایگزین دیالیز که مرحله پنجم بیماری مزمن کلیه را درمان کنند.

چه Osmotherapy به میکرو - طب چینی؟

Osmotherapy به میکرو - طب چینی درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیوی، که در کلینیک خوبی کار می کرد، برای موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، ادم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض ناشی از کنترل، مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. مهمتر از آن، می تواند کمک به بازگرداندن آسیب به کلیه به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Osmotherapy پزشکی از Mikro - طب چینی، و یا می خواهید برای پیدا کردن یک جایگزین درمان دیالیز، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: