می توانید دیالیز در مرحله پایانی بیماری کلیوی جلوگیری از
نوشته شده توسط : rshaole

می توانید دیالیز در مرحله پایانی بیماری کلیوی جلوگیری ازمی توانید دیالیز در مرحله پایانی بیماری کلیوی جلوگیری از
نارسایی کلیه یک بیماری بسیار جدی، نارسایی مزمن کلیه است به خصوص، برای درمان در صورت عدم درمان موثر و کنترل در مراحل اولیه وضعیت بیماری به سرعت خراب و توسعه به نارسایی کلیه، به نام اورمی خواهد وجود دارد دشوار است.
تحت شرایط عادی، زمانی که بیمار در حال حاضر در مرحله نهایی نارسایی کلیه بود، پزشکان به بیماران توصیه به دیالیز برای کنترل این بیماری، در مقایسه با پیوند کلیه، دیالیز، بدون صرف زمان جستجو برای یک کلیه، و در مرحله دوم، قیمت پیوند گران نیست کلیه و دیالیز می تواند به سرعت حذف آب و سموم از بدن بیش از حد برای رسیدن به مدیریت پایدار این بیماری است.
بنابراین، بیماران دیالیزی برای نارسایی کلیوی مرحله نهایی بهترین انتخاب نشده است؟ البته که نه، اگر چه دیالیز می تواند به سرعت نظارت بر وضعیت بیمار است، اما دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی کند، و افزایش تعداد دیالیز، بیماران آسیب کلیه بیشتر، و همچنین تعدادی از عوارض را، بیماران خواهد بود دردناک تر است، وجود دارد یک راه بهتر برای درمان بیماری های کلیوی؟
در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است، چرا که طب چینی می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، و بدون عوارض جانبی بسیاری است.
به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی در بیمارستان ما، این یک درمان بسیار موفقیت آمیز باشد، در درمان بیماری های کلیوی دارای اثر بسیار خوب است. این درمان می تواند آسیب به کلیه، عملکرد کلیوی تعمیر، و بازگرداندن ساختار اصلی از کلیه است. تنها درمان بیماری کلیه، کلیه ممکن است به درستی کار نمی کند، بنابراین بیماران می توانند دیالیز اجتناب کنند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: