به چه معنی است کراتینین 5.2 در نارسایی کلیوی و چگونه آن را درمان؟
نوشته شده توسط : rshaole

به چه معنی است کراتینین 5.2 در نارسایی کلیوی و چگونه آن را درمانبه چه معنی است کراتینین 5.2 در نارسایی کلیوی و چگونه آن را درمان؟

من بیماری مزمن کلیوی برای چندین سال، و افزایش کراتینین تا زمانی که در حال حاضر که سطح کراتینین در حال حاضر 5.2.

کراتینین 5.2 در نارسایی کلیوی چیست؟

سطح کراتینین خود را به 5.2 به این معنی که بیماری خود را بدتر می شود، و در حال حاضر بیماری خود را کاهش یافت و در نارسایی کلیوی است. در درمانگاه، شما در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی، بدون حکومتداری خوب، از دست دادن کنترل خواهد و می رود به مرحله پایانی بیماری کلیوی، بیماری یک بیماری تهدید زندگی است.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه؟

اگر شما از بسیاری از نشانه ها و عوارض در همان زمان رنج می برند، توصیه می کنیم که شما را به دیالیز، که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید. البته این بدان معنا نیست که شما دیگر انتخاب نیست، طب چینی است یک درمان خوب می تواند یک جایگزین به دیالیز است. با کمک طب چینی، سطح کراتینین بالا ممکن است کاهش یابد، حتی به بازگشت به سطح نرمال.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از درمان های معروف ترین چینی در درمان بیماری های کلیوی است، با کمک از این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. حتی برای کسانی که در نارسایی کلیه و کراتینین 5.2 می باشد، آن را نیز می توانید آنها را برای زندگی بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک می کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: