A0: b0:  درمان جدید برای درمان سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : rshaole

درمان جدید برای درمان سندرم نفروتیکدرمان جدید برای درمان سندرم نفروتیک

یک روش جدید برای درمان بیماری کلیه وجود دارد، به خصوص برای کسانی که به استروئید پاسخ نمی دهند؟ در واقع، دیالیز می تواند بیشتر درمان کرد، اما یک دکتر، ما می خواهیم برای کمک به بیمار برای بهبود وضعیت جسمی او، بدون همودیالیز.

چرا دکتر نمی بیمار به سندرم نفروتیک دیالیز؟

از آنجا که دیالیز یک روش برای پاک کردن سم و کاهش سطوح بالای کراتینین، و یا می تواند نشانه های بیماری های کلیوی در یک زمان کوتاه کاهش است، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست. با این حال، برای بیماران که در دیالیز در حال حاضر هستند، آنها نیز لازم نیست در این مورد نگران. اگر بیمار دارای دیالیز است زمان زیادی نیست، و بسیاری از عوارض در بدن او وجود ندارد، آنها یک شانس بزرگ برای او را به از شر دیالیز داشته باشد. در همان زمان، ما می توانیم آنها را برای کمک به بهبود سلول های آسیب دیده داخلی کلیه خود را، و سطوح بالای کراتینین به طور طبیعی در نتیجه کاهش درمان بیماری های کلیوی.

یک راه جدید برای درمان سندرم نفروتیک وجود دارد؟

بالا هفت درمان، که شامل هفت درمان منحصر به فرد از طب چینی درمان موثر جدید برای سندرم نفروتیک است، با کمک از این درمان، بیمار ممکن است فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون استروئید و دیالیز است. با این حال، شما می دانید که بیمار دارای انواع مختلف علائم، به طوری که آنها درمان های مختلف.

این خدمات عبارتند از درمان گردش خون درمان حمام کامل، درمان طب چینی، به صورت خوراکی، درمان انما درمان حمام پا فتیلهگذاری درمانی کمپرس گرم است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,دیالیز,سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815